Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
źródła finansowania przedsiębiorstwa | wykłady z logistyki | rekrutacja pracowników | przykładowy plan marketinowy | analiza wskaźnikowa | wykłady z geografii ekonomicznej | psychologia w zarządzaniu | prawa Gossena |

Koncepcja działania skoncentrowanego

Nie odnosi się do rynku jako całości, lecz do wyodrębnionego segmentu(ów) rynku.

Przedsiębiorstwo koncentruje uwagę na wybranym segmencie rynku, dostosowując produkt, cenę, dystrybucję i akwizycję sprzedaży do charakterystyki tego segmentu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Just in time - referat (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Etyka biznesu - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Koncepcja działania skoncentrowanego

Koncepcja działania skoncentrowanego
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 152 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii