ISO
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
Liczba stron: 22
-
Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
Liczba stron: 26
-
Zarządzanie kadrami - ściąga - Opracowane zagadnienia z zarządzania zasobami ludzkimi a w nich m.in.: kultura organizacyjna, proefektywnościowa, antyefektywnościowa, funkcja personalna, polityka personalna, model sita,...
Liczba stron: 1
-
Statystyka opisowa - Teoretyczne omówienie zagadnień ze statystyki opisowej, a w nim: formy prezentacji danych, szereg rozdzielczy i szczegółowy, typy rozkładów empirycznych w...
Liczba stron: 14
-
Franchising a kanały dystrybucji - Skład pracy: definicja franchisingu, historia rozwoju, klasyfikacje i podziały (product distribution, business format franchising, produkcyjny, dystrybucyjny, usługowy, mieszany, bezpośredni, wielokrotny,...
Liczba stron: 23 - ✅Bibliografia
-
Franczyza - istota i korzyści franchisingu - Skład pracy: definicja franczyzy (franchisingu), rodzaje (franczyza bezpośrednia, pośrednia, produkcyjna, handlowa, usługowa, mieszana), umowa - uwarunkowania prawne i podstawowe elementy,...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Franchising i jego wpływ na skuteczność działań wybranych firm - Skład pracy: definicja franchisingu, typy i formy franchisingu - podział ze względu na przedmiot działalności (franchising przemysłowy, dystrybucyjny, usługowy, mieszany)...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
TQM - praca - Skład pracy: kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management) - pojęcie jakości, Deming i jego wytyczne co do zarządzania przez jakość,...
Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Plan marketingowy firmy budowlanej - Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa...
Liczba stron: 35
-
Ocena pracowników - jako podsystem zarządzania kadrami - Skład pracy: funkcje oceny pracowników, cele, zasady oceniania, techniki oceny (ocena opisowa, przypadki krytyczne, punktowa skala ocen, skala ocen zakotwiczonych...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Ocena pracowników - Skład pracy: definicja systemu oceny pracowników, funkcje, wykorzystanie, etapy procesu oceniania, słabości systemu, metody oceny (absolutne, relatywne), ilościowe standardy pracy...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Rewolucja przemysłowa w Angii i Niemczech - referat - Skład pracy: druga rewolucja przemysłowa na świecie (1870-1914) i jej przebieg w takich krajach jak Anglia i Niemcy. W pracy...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
-
Franczyza (franchising) - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point na przedmiot finanse przedsiębiorstwa. Dotyczy ona jednej z niekonwencjonalnych metod finansowania przedsiębiorstw jakim jest...
Liczba stron: 30
Krótkie informacje z Kompendium
- Henry Ford - sylwetka przedsiębiorcy - Nie skończył podstawówki, produkował samochody tylko czarne. Osiągnięcia: specjalizacja – 1 człowiek robi tylko małe czynności, montażowa taśma produkcyjna (25 km).
Styl zarządzania paternalistyczny (neopaternalistyczny –... (0.5 stron A4)
- Partia produkcyjna - To zbiór prostych elementów wykorzystywanych na stanowisku roboczym przy jednorazowym nakładzie czasu t.
Partie produkcyjne mogą być dzielone na partie transportowe Podział ten jest uzależniony od... (0.1 stron A4)
- Depozyty bieżące - To środki pieniężne klientów banku zgromadzone na rachunkach bieżących (podstawowych) i pomocniczych. Są one zdeponowane w banku na termin nie oznaczony i mogą być podjęte... (0.1 stron A4)
- Różnice między planowaniem strategicznym a operacyjnym - Wyróżniamy np.:
1. Zakres działań: działania długo i krótko okresowe
2. Poziom ogólności - planowanie operacyjne jest bardziej szczegółowe, a strategiczne bardziej ogólne
3. Różne są skutki
4. Różne... (0.4 stron A4)
- Co wpływa na wizerunek firmy (przedsiębiorstwa) - Na wizerunek może wpływać m.in.:
jakość produktów, promocja renoma jaką cieszy się firma, opinie uznanych liderów, światowa popularność, uznanie jakości i niezawodności produktów, wykształcenie i... (0.3 stron A4)
|