Strategia przedsiębiorstwa
-
Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
Liczba stron: 13
-
Strategie rozwoju firmy - Skład pracy: istota innowacji, jej efekty i źródła, pobudzanie i rozwój innowacyjności firm, bariery wprowadzania, zjawiska niekorzystne w sterowaniu procesami...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego - Elementy pracy: otoczenie konkurencyjne, analiza otoczenia przedsiębiorstwa, analiza konkurentów i konsumentów, idea strategii konkurencyjnej wg Portera, czynniki określające pozycję firmy...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
Liczba stron: 5
-
Analiza SWOT - TOWS - referat - Skład pracy: definicja analizy SWOT/TOWS, strategia agresywna (maxi-maxi), konserwatywna (maxi-mini), konkurencyjnej (mini-maxi), defensywna (mini-mini), etapy analizy SWOT/TOWS. (6 stron)
Liczba stron: 6
-
Strategia i polityka marketingowa firmy - Projekt napisany na przykładzie konkretnej firmy. Skład projektu to: metoda portfelowa BCG (Boston Consulting Group), wskaźniki - udział w sprzedaży,...
Liczba stron: 14
-
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
Liczba stron: 21
-
Zagadnienia zarządzania strategicznego - Zbiór omówionych zagadnień z zarządzania strategicznego (ZS), a w nim m.in.: pojęcie zarządzania wg P.Druckera i Griffina, etapy zarządzania...
Liczba stron: 14
-
Plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
Liczba stron: 14
-
Analiza SPACE - Opracowanie omawia zagadnienia związane z analizą SPACE (Strategic Position and Action Evaluation), w tym cztery wymiary przestrzeni identyfikującej działalność firmy:...
Liczba stron: 5
-
Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia
-
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - korporacje transnarodowe - Skład pracy: przyczyny powstania i rozwoju korporacji transnarodowych, czynniki wpływające na decyzje o internacjonalizacji produkcji przedsiębiorstwa, najbardziej wartościowe firmy świata,...
Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
Liczba stron: 2
-
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy - Skład pracy: definicja i funkcje ceny, znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, ustalanie jej wysokości (metoda koszty plus zysk, analiza...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Strategie zarządzania kapitałem obrotowym - praca - Skład pracy: kapitał obrotowy netto i brutto - definicja, obszary podejmowania decyzji w zakresie kapitału obrotowego netto, powody utrzymywania rezerw...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia
-
Etapy analizy strategicznej - W pracy tej omówiono pięć etapów analizy strategicznej: analizę otoczenia, przedsiębiorstwa, formułowanie wariantów strategicznych, ich analizowanie, wybór strategii. (9 stron)
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
-
Analiza strategii firmy - Skład analizy: historia firmy, opis usług, strategia ich realizacji, majątek, poziom zapasów, dostawcy i odbiorcy, koszty stałe i zmienne działalności...
Liczba stron: 51
-
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
Liczba stron: 16
-
Restrukturyzacja operacyjna i organizacyjna przedsiębiorstwa - Skład pracy: definicja restrukturyzacji, restrukturyzacja operacyjne (nabycie firmy, sprzedaż wydzielonych części), organizacyjna, definicje - struktura, strategia, systemy, style działania, personel,...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
-
Strategie marketingowe - referat - Skład pracy: definicja strategii marketingowej, wybór odpowiedniej strategii marketingowej, schemat procedury budowy, strategia liderów rynkowych, pretendentów rynkowych, naśladowców, specjalistów, strategia...
Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości - Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i...
Liczba stron: 16
-
Łańcuch dostaw oraz wartość dodana w logistyce - Skład opracowania: zarządzanie łańcuchem dostaw jako element strategii firmy, strategia zintegrowanego łańcucha dostaw, logistyka a...
Liczba stron: 22
-
Uwarunkowania marketingu przemysłowego - Skład pracy: istota marketingu przemysłowego, charakterystyka rynku dóbr i usług przemysłowych, uczestnicy rynku, strategia marketingu, skuteczność źródeł informacji w marketingu...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza strategiczna - praca teoretyczna - Skład pracy: definicja analizy strategicznej, jej etapy, analiza otoczenia (+ schemat), bliższe i dalsze otoczenie przedsiębiorstwa, zasoby przedsiębiorstwa, formułowanie misji...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia
-
Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład planu: wstępne streszczenia, analiza nabywców, segmentacja, analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze i karty okolicznościowe, określenie...
Liczba stron: 46
-
Polityka asortymentowa - Skład pracy: czynniki wpływające na politykę asortymentową przedsiębiorstwa, kryteria kształtowania asortymentu, strategie i opcje strategiczne, macierz BCG, etapy procesu zarządzania...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
|