Strategia marki
-
Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
Ilość stron A4: 36 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z marketingu - Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera.
Zawartość ściągi to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego funkcje...
Ilość stron A4: 2
-
Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników.
Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
Ilość stron A4: 2
-
Atrybuty produktu - W tym opracowaniu znajdziesz omówienie takich zagadnień jak m.in.: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wybór marki, jej cykl...
Ilość stron A4: 9
-
Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
Ilość stron A4: 21
-
Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
Ilość stron A4: 6
-
Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
Ilość stron A4: 72
-
Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix koncepcja 4P koncepcja 4C produkt jako...
Ilość stron A4: 58
-
Marka produktu turystycznego - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Elementy prezentacji to m.in.: marka i jej definicja, markowy produkt turystyczny, podstawowe elementy identyfikacji...
Ilość stron A4: 17
-
Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. - Analiza konkurencyjna przedsiębiorstwa z branży spożywczej zajmującego się m.in. produkcją napojów gazowanych.
Pracę podzielono na 3 rozdziały. Zawiera ona m.in. takie...
Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia
-
Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik.
W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Marka indywidualna - To wariant strategii marki polegający na oznaczeniu produktu (usługi) pochodzącego z danej firmy samodzielną, odrębnie kształtowaną i promowaną marką. Inne określenie: strategia marki produktu.
Jeśli... (0.2 stron A4)
- Strategia marki - (strategia brandingowa, brand strategy) - To całokształt zagadnień i przedsięwzięć związanych z kształtowaniem, promowaniem i rynkowym funkcjonowaniem marek według zamierzeń ich właścicieli (dysponentów).
W węższym i praktyczniejszym ujęciu: sposób (wariant)... (0.3 stron A4)
- Typy strategii marek - Oto 5 najpopularniejszych strategii marek:
Strategia marki indywidualnej - polega na nadawaniu każdemu produktowi odrębnej nazwy marki. W takiej strategii marka jest ściśle powiązana z... (1.2 stron A4)
- Postawa wobec marki - brand attitude - To struktura informacji, opinii, myśli, wyobrażeń, odczuć... wyrażająca poznawczo-emocjonalno-wolicjonalny stosunek potencjalnego klienta do danej marki; jest względnie trwałą, skonkretyzowaną reakcją na wartość marki i, pośrednio,... (0.2 stron A4)
- Proces tworzenia marki - W skrócie proces ten można ograniczyć do następujących etapów:
1. Potrzeba utworzenia nowej marki
2. Określenie oczekiwanego wizerunku marki
3. Określenie cech wywołujących pożądane skojarzenia
4. Projekcja części werbalnej... (0.2 stron A4)
|