Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
otoczenie przedsiębiorstwa | decyzje konsumenta na rynku | analiza strategiczna | dobra substytucyjne | struktura organizacyjna | analiza ryzyka | TQM | elastyczność krzyżowa |

Strategia marki


  • Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
    Ilość stron A4: 36 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z marketingu - Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera. Zawartość ściągi to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego funkcje...
    Ilość stron A4: 2

  • Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników. Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
    Ilość stron A4: 2

  • Atrybuty produktu - W tym opracowaniu znajdziesz omówienie takich zagadnień jak m.in.: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wybór marki, jej cykl...
    Ilość stron A4: 9

  • Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
    Ilość stron A4: 21

  • Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
    Ilość stron A4: 6

  • Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
    Ilość stron A4: 72

  • Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix koncepcja 4P koncepcja 4C produkt jako...
    Ilość stron A4: 58

  • Marka produktu turystycznego - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Elementy prezentacji to m.in.: marka i jej definicja, markowy produkt turystyczny, podstawowe elementy identyfikacji...
    Ilość stron A4: 17

  • Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. - Analiza konkurencyjna przedsiębiorstwa z branży spożywczej zajmującego się m.in. produkcją napojów gazowanych. Pracę podzielono na 3 rozdziały. Zawiera ona m.in. takie...
    Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia

  • Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik. W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
    Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Marka indywidualna - To wariant strategii marki polegający na oznaczeniu produktu (usługi) pochodzącego z danej firmy samodzielną, odrębnie kształtowaną i promowaną marką. Inne określenie: strategia marki produktu. Jeśli... (0.2 stron A4)
  • Strategia marki - (strategia brandingowa, brand strategy) - To całokształt zagadnień i przedsięwzięć związanych z kształtowaniem, promowaniem i rynkowym funkcjonowaniem marek według zamierzeń ich właścicieli (dysponentów). W węższym i praktyczniejszym ujęciu: sposób (wariant)... (0.3 stron A4)
  • Typy strategii marek - Oto 5 najpopularniejszych strategii marek: Strategia marki indywidualnej - polega na nadawaniu każdemu produktowi odrębnej nazwy marki. W takiej strategii marka jest ściśle powiązana z... (1.2 stron A4)
  • Postawa wobec marki - brand attitude - To struktura informacji, opinii, myśli, wyobrażeń, odczuć... wyrażająca poznawczo-emocjonalno-wolicjonalny stosunek potencjalnego klienta do danej marki; jest względnie trwałą, skonkretyzowaną reakcją na wartość marki i, pośrednio,... (0.2 stron A4)
  • Proces tworzenia marki - W skrócie proces ten można ograniczyć do następujących etapów: 1. Potrzeba utworzenia nowej marki 2. Określenie oczekiwanego wizerunku marki 3. Określenie cech wywołujących pożądane skojarzenia 4. Projekcja części werbalnej... (0.2 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii