Etapy badań marketingowych
-
Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
Ilość stron A4: 21
-
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
Ilość stron A4: 34
-
Podstawy marketingu - wykłady - Opracowanie teoretyczne z wykładów z marketingu. Zawiera ono definicje, podziały, schematy itp., a w nich wyjaśnienie takich zagadnień jak m.in.:...
Ilość stron A4: 22
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
Ilość stron A4: 22
-
Marketingowy system informacji - referat - Skład pracu: cechy informacji marketingowych będących podstawą procesów decyzyjnych w przedsiębiorstwie, definicja marketingowego systemu informacji, związek typów decyzji z potrzebami...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
Ilość stron A4: 10
-
Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
Ilość stron A4: 37
Krótkie informacje z Kompendium
- Formy badań marketingowych - Możemy wyróżnić następujące formy badań marketingowych:
1. obserwacja - metoda zbierania danych, polega na dokonywaniu spostrzeżeń w sposób planowy; osoba dokonująca obserwacji to obserwator.
2. wywiad -... (0.3 stron A4)
- Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań.
Najważniejsze funkcje badań marketingowych: Poznanie potrzeb i preferencji klientów - badania... (1.4 stron A4)
- Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek - Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek to proces, który składa się z kilku kroków, które należy przejść, aby produkt mógł zostać wprowadzony na rynek.
Wśród etapów... (1.2 stron A4)
- Etapy kontroli marketingowej - Etapy kontroli marketingowej to proces monitorowania i analizowania wyników działań marketingowych w celu zapewnienia ich zgodności z planowanymi celami i korekty działań w razie potrzeby.... (0.8 stron A4)
- System informacji marketingowych - sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół osób, urządzeń i oraz procedur stworzony w celu zapewnienia uporządkowanego dopływu trafnych informacji ze źródeł zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych... (0.4 stron A4)
|