Istota badań rynkowych i marketingowych - praca
Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12 stron)
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy.
Podobne opracowania: #badania marketingowe #system informacji marketingowej
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Istota badań rynkowych i marketingowych - praca należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Badania marketingowe
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Istota badań rynkowych i marketingowych pobrały na dysk również:
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (Liczba stron: 12)
Marketingowy system informacji - referat (Liczba stron: 12)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) (Liczba stron: 11)
Ankieta (Liczba stron: 11)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 34)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Istota marki - Istota marki (inaczej: rdzeń marki, sedno marki, jądro marki; brand essence, brand core) to silnie i powszechnie postrzegany aspekt wizerunku marki, w zasadniczy sposób wpływający...
Istota marketingu - Marketing jest zjawiskiem społeczno-ekonomicznym. Zjawiskiem złożonym i wielowymiarowym. Marketing, jako dyscyplina naukowa i jako dziedzina wiedzy ma charakter interdyscyplinarny. Oznacza to, że korzysta on z...
Badania rozpoznawcze - To kategoria badań marketingowych, których celem jest wstępne rozpoznanie problemu, z reguły na podstawie łatwo dostępnych informacji, pochodzących ze źródeł wtórnych, np. rozpoznanie szans rynkowych...
Etapy badań marketingowych - To:
I Faza przygotowania badań
1. Analiza i określenie problemu badawczego oraz celu badań
2. Określenie źródła informacji oraz dobór próby
3. Wybór metody oraz konstrukcja...
Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań.
Najważniejsze funkcje badań marketingowych:
- Poznanie potrzeb i preferencji klientów - badania...
|