Badania ankietowe - referat
Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety, jej struktura, forma, wygląd i treść ankiety. (10 stron)
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).
Podobne opracowania: #badania ankietowe #ankieta #badania marketingowe
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Badania ankietowe - referat należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Badania marketingowe
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Badania ankietowe pobrały na dysk również:
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)
Badanie preferencji konsumentów piwa (Liczba stron: 14)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej (Liczba stron: 17)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt (Liczba stron: 16)
Badania marketingowe w Internecie (Liczba stron: 20)
Krótko, ale na temat:
Badania ankietowe - Stosuje się najczęściej w celu możliwie szybkiego przebadania bardzo licznych zbiorowości.
Polegają one na swoistym typie wywiadu — mianowicie na wywiadzie pisemnym, w którym istotną rolę odgrywa właśnie ankieta Jest to wywiad bardziej oszczędny ze względu na czas i środki,...
Etapy badania rynku - To:
1. Przygotowanie badania;
2. Realizacja badania;
3. Analiza i interpretacja wyników;
4. Komunikowanie wyników (raport z badań).
Raport z badania - Pisemne opracowanie wyników badania, zawierające rekomendacje marketingowe, informacje o sposobie realizacji badania oraz prezentacje wyników wraz z ich omówieniem.
Ochrona udziału w rynku - Gdy Japończycy osiągną dominacje na rynku, przybierają raczej pozycje obronną niż ofensywną.
Obronną strategią Japończyków jest ciągła ofensywa poprzez rozwój produktu i pogłębianie segmentacji rynku. Japońskie firmy, chcąc utrzymać swoją przodującą pozycję, opierają się na dwóch głównych zasadach rynkowych.
Pierwsza...
Metody ankietowe - Należą do badań sondażowych rynków pośrednich. Odgrywają największą rolę w badaniach rynku. Instrumentem pomiarowym jest ankieta.
Jest to zbiór standaryzowanych technik badawczych, za pomocą których badacz otrzymuje informacje od respondenta w formie pisemnej.
|