Ochrona udziału w rynku
Gdy Japończycy osiągną dominacje na rynku, przybierają raczej pozycje obronną niż ofensywną.
Obronną strategią Japończyków jest ciągła ofensywa poprzez rozwój produktu i pogłębianie segmentacji rynku. Japońskie firmy, chcąc utrzymać swoją przodującą pozycję, opierają się na dwóch głównych zasadach rynkowych.
Pierwsza brzmi: 'natychmiastowa reakcja na uwagi konsumentów', która realizują, prowadząc badania ankietowe wśród swoich nabywców. Druga zasada brzmi: 'bezzwłoczne ulepszanie produktu', której konsekwencją jest ciągle dokonywanie zmian, dzięki czemu produkt pozostaje nadal liderem na rynku.
By bronić swoich interesów i polepszyć image wynajmują amerykańskich prawników, specjalistów od public relations oraz byłych wysokich urzędników państwowych.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (18 stron A4)
3. (7 stron A4)
4. (11 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (24 stron A4)
7. (13 stron A4)
8. (11 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (6 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.1 stron)
3. (0.6 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.1 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.8 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Ochrona udziału w rynku
Ochrona udziału w rynku
Ocena: 9.5 / 10 Liczba głosów: 182 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|