Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
selekcja pracowników | metody portfelowe | prezentacje z inwestycji | podstawy rachunkowości | organizowanie | metody walki z inflacją | zadania z makroekonomii | integracja europejska |

Ochrona udziału w rynku

Gdy Japończycy osiągną dominacje na rynku, przybierają raczej pozycje obronną niż ofensywną.

Obronną strategią Japończyków jest ciągła ofensywa poprzez rozwój produktu i pogłębianie segmentacji rynku. Japońskie firmy, chcąc utrzymać swoją przodującą pozycję, opierają się na dwóch głównych zasadach rynkowych.

Pierwsza brzmi: 'natychmiastowa reakcja na uwagi konsumentów', która realizują, prowadząc badania ankietowe wśród swoich nabywców. Druga zasada brzmi: 'bezzwłoczne ulepszanie produktu', której konsekwencją jest ciągle dokonywanie zmian, dzięki czemu produkt pozostaje nadal liderem na rynku.
By bronić swoich interesów i polepszyć image wynajmują amerykańskich prawników, specjalistów od public relations oraz byłych wysokich urzędników państwowych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza SWOT powiatu (⭐bibliografia)
22 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Metody analizy marketingowej (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Analiza finansowa Avon Cosmetics Polska
24 stron(-y)
Analiza pionowa i pozioma bilansu (aktywów i pasywów)
14 stron(-y)
Analiza finansowa spółki branży edukacyjnej
18 stron(-y)
Ściąga z podstaw marketingu
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Ochrona udziału w rynku

Ochrona udziału w rynku
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 182 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii