Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prezentacje z zarządzania jakością | analiza XYZ | łańcuch logistyczny | wynagrodzenia | determinanty dochodu narodowego | plan strategiczny | optymalna partia dostaw | krzywa popytu |

Downsizing jako strategia marketingu

Strategia downsizingu to działalność przedsiębiorstwa polegająca na zmniejszaniu wielkości opakowań lub zawartości produktu, w celu dostosowania cen do wymagań rynku (zmniejszeniu produktu towarzyszy wzrost lub nieproporcjonalny spadek ceny).

Downsizing stosowany jest przez firmy z takich przyczyn jak m.in.:
- chęć zwiększenia opłacalności
- chęć uzyskania częstotliwości zakupów
- utrzymanie dotychczasowego pułapu cen
- rekompensowanie wzrostu kosztów zakupu surowców i półproduktów
- reakcja na zmiany stylu życia klientów i ich upodobań
- chęć zmiany opakowania
- podwyższenie ceny jednostkowej
- zwiększenie udziału w rynku przez docieranie do jego nowych segmentów

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Cena w ujęciu marketingowym - referat (⭐bibliografia)
24 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Downsizing jako strategia marketingu

Downsizing jako strategia marketingu
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 6 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii