Strategia frontalnej konfrontacji
Cechy:
1. Jest stosowana najczęściej wtedy, kiedy przedsiębiorstwo zmierza do rozszerzenia segmentu rynku lub zwiększenia w nim udziału kosztem konkurentów w sytuacji nie dysponowania wystarczającymi informacjami o konkurentach.
2. Jej założeniem jest przekonanie, że o skuteczności konkurencji decyduje przede wszystkim liczba oraz siła instrumentów marketingu.
3. Polega na stosowaniu oraz równoczesnych zmianach wielu lub wszystkich instrumentów marketingu (wymaga to posiadania dużych zasobów).
4. Może być zawodna, gdy konkurenci dysponują dużymi zasobami oraz mają silną pozycję na rynku (wiąże się z dużym ryzykiem).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (16 stron A4)
2. (14 stron A4)
3. (25 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (21 stron A4)
8. (17 stron A4)
9. (6 stron A4)
10. (17 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.6 stron)
3. (2 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.5 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.1 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia frontalnej konfrontacji
Strategia frontalnej konfrontacji
Ocena: 9.2 / 10 Liczba głosów: 161 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|