Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metody amortyzacji | motywatory | logistyka | hierarchia potrzeb Maslova | six sigma | ROS | zarządzanie płynnością | macierz General Elektric |

Strategia frontalnej konfrontacji

Cechy:

1. Jest stosowana najczęściej wtedy, kiedy przedsiębiorstwo zmierza do rozszerzenia segmentu rynku lub zwiększenia w nim udziału kosztem konkurentów w sytuacji nie dysponowania wystarczającymi informacjami o konkurentach.

2. Jej założeniem jest przekonanie, że o skuteczności konkurencji decyduje przede wszystkim liczba oraz siła instrumentów marketingu.

3. Polega na stosowaniu oraz równoczesnych zmianach wielu lub wszystkich instrumentów marketingu (wymaga to posiadania dużych zasobów).

4. Może być zawodna, gdy konkurenci dysponują dużymi zasobami oraz mają silną pozycję na rynku (wiąże się z dużym ryzykiem).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia frontalnej konfrontacji

Strategia frontalnej konfrontacji
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 161 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii