Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

wynagradzanie | marketing miasta | marketing | ekonometria | analiza space | bezrobocie | wycena przedsiębiorstwa | prywatyzacja bezpośrednia | użyteczność całkowita | Bretton Woods | marketing polityczny | renta |

Strategia skimmingu

Strategia skimmingu polega na ustanowieniu wysokiej ceny w nadziei, że produkt kupią nabywcy najmniej wrażliwi cenowo.

Strategia skimmingu jest zwykle związana z realizacją celów w postaci prestiżu oferty. Strategię tę ustala się najczęściej w odniesieniu do produktów innowacyjnych.

W dalszych fazach cyklu życia produktu firma może utrzymać wysokie ceny, bądź je obniżyć w celu dotarcia z ofertą do segmentów rynku charakteryzujących się wyższą elastycznością popytu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, obszerne referaty z bibliografią, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron
Projekt strategii marketingowej firmy 13
Studium przypadku IBM 5
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych 16
Strategia i polityka marketingowa firmy 14
Strategie marketingowe - referat 25
Plan marketingowy biura podróży 14
Uwarunkowania marketingu przemysłowego 14

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia skimmingu

Strategia skimmingu
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 94 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

Nowe artykuły: Artykuł 86 dla studentów | Zobacz też: Artykuł 114 nagrodzony