Strategia Twórcze naśladownictwo
Strategia ta polega na tym, że przedsiębiorstwo naśladuje inną firmę, ale lepiej rozumie istotę danej innowacji niż ci, którzy ja opracowali i wprowadzili w życie.
Twórczy naśladowca doskonali wyrób lub usługę i ustawia je na rynku. Dzięki temu nie traci na wprowadzaniu danego towaru lub usługi na rynek pieniędzy tak potrzebnych w dalszej działalności firmy.
Strategia ta zmierza do uzyskania przewodniej pozycji na rynku lub w danym przemyśle, jeśli nie do ich zdominowania. Jednak ta strategia jest znacznie mniej ryzykowna niż 'być najpierwszym i najlepszym', ponieważ do czasu, gdy twórczy naśladowca podejmie działanie, rynek już istnieje, a nowe zamierzenie zyskuje akceptację.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (5 stron A4)
2. (16 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (25 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (21 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (17 stron A4)
10. (6 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (2.1 stron)
2. (1.7 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.5 stron)
6. (0.1 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.7 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia Twórcze naśladownictwo
Strategia Twórcze naśladownictwo
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 236 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|