Cele benchmarkingu
To:
- zidentyfikowanie silnych i słabych stron przedsiębiorstwa w wyniku konfrontacji - analiza ta dostarcza wskazówek co należy zmienić, ale też czego nie należy zmieniać.
- zmiana dotychczasowego ukierunkowania zainteresowań
- zmiana praktyki działania organizacji, np. koncentrowanie uwagi kadry kierowniczej na istocie działalności przedsiębiorstwa
- uczenie się od najlepszych i wykorzystywanie ich doświadczenia
- ciągła ocena produktów, usług i metod danego przedsiębiorstwa w świetle osiągnięć konkurentów
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (8 stron A4)
2. (24 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (5 stron A4)
5. (30 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (13 stron A4)
8. (16 stron A4)
9. (16 stron A4)
10. (17 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (1.3 stron)
3. (0.5 stron)
4. (1.6 stron)
5. (0.5 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.7 stron)
9. (0.7 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Cele benchmarkingu
Cele benchmarkingu
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 198 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|