Top strony
Wyszukiwarka serwisu
szkolenia pracowników | kompleksowe zarządzanie jakością | cenowa elastyczność podaży | innowacje | nisza rynkowa | delegowanie uprawnień | wykłady z historii myśli ekonomicznej | EOQ | konkurencja | macierz Ansoffa | logistyka dystrybucji | wykłady z logistyki |

Benchmarking - referat

Skład pracy: istota, cele i podział oraz wady i zalety poszczególnych rodzajów benchmarkingu (wewnętrzny, zewnętrzny, funkcjonalny) , klasyfikacja metod przeprowadzania benchmarkingu (metody częściowe i całościowe, indeksowe, graniczne, nieparametryczne, parametryczne, efometer, metoda DEA), benchmarking - zasady i etyka. (16 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).

Podobne opracowania: #benchmarking #zarządzanie strategiczne


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Benchmarking - referat należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Zarządzanie strategiczne

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Benchmarking pobrały na dysk również:
Podstawy zarządzania strategicznego (Liczba stron: 32)
Ściąga z marketingu 2 (Liczba stron: 2)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa (Liczba stron: 20)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Benchmarking - początki w Xerox i Canon - Nazwa metody benchmarking narodziła się na początku lat 80 i związana była z problemami, jakie pod koniec lat 70 przeżywała firma RANK Xerox. Źródłem kłopotów...
Benchmarking marketingowy - Polega na badaniu jakości, cen i strategii marketingowych liderów rynkowych.
Benchmarking strategiczny - Polega na stałym porównywaniu badanego przedsiębiorstwa ze wzorcowymi konkurentami, liderami sektora z punktu widzenia każdego z kluczowych czynników sukcesu.
Benchmarking wewnętrzny - Nastawiony jest na porównywanie oddziałów i przedsiębiorstw wewnątrz firmy zdywersyfikowanej. Punktem odniesienia do porównania jest najlepszy pod jakimś względem od dział przedsiębiorstwa.
Rodzaje benchmarkingu - Benchmarking dzielimy na: - wewnętrzny - zewnętrzny (konkurencyjny i ogólny) - funkcjonalny W benchmarkingu można wyróżnić także podział ze względu na kryterium przedmiotu benchmarkingu: - strategiczny - proceduralny - marketingowy - całościowy - funkcjonalny -...


Nowe artykuły: Artykuł 3 Tylko do końca tygodnia | Zobacz też: Artykuł 55 na studia