Cel benchmarkingu
To systematyczne poszukiwanie lepszych rozwiązań stosowanych poza przedsiębiorstwem, a nie pojedynczych i nowacji i kopiowanie cudzych osiągnięć.
Praktyka pokazuje, że adaptowanie cudzych rozwiązań przy własnym, twórczym wkładzie jest czynnikiem pobudzającym innowacje i przyspieszającym doskonalenie się organizacji.
Celem benchmarkingu jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej poprzez zaplanowane działania na poziomie strategicznym firmy. Szczególnie ważne w tej metodzie jest odpowiednie zarządzanie informacją i innowacyjne ukierunkowanie firmy na rozwój. Uczenie się od innych i porównywanie się z konkurencją (często z liderami z branży) jest coraz częściej dobrym sposobem na rozwiązanie wielu problemów firmy. Głównym celem w procesie 'naśladownictwa' powinna być dominacja na rynku, czyli zdobycie pozycji lidera.
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Benchmarking - prezentacja (⭐bibliografia) |
33 stron(-y) |
✅ Benchmarking - referat (⭐bibliografia) |
16 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (38 stron A4)
5. (13 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (43 stron A4)
8. (18 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (1.3 stron)
3. (1.6 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.3 stron)
6. (1.4 stron)
7. (3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Cel benchmarkingu
Cel benchmarkingu
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 145 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|