Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | misja przedsiębiorstwa | strategia konkurencji Portera | 7W | credit scoring | prace licencjackie z marketingu | rozliczenia bezgotówkowe | próba |

Cel benchmarkingu

To systematyczne poszukiwanie lepszych rozwiązań stosowanych poza przedsiębiorstwem, a nie pojedynczych i nowacji i kopiowanie cudzych osiągnięć.

Praktyka pokazuje, że adaptowanie cudzych rozwiązań przy własnym, twórczym wkładzie jest czynnikiem pobudzającym innowacje i przyspieszającym doskonalenie się organizacji.

Celem benchmarkingu jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej poprzez zaplanowane działania na poziomie strategicznym firmy. Szczególnie ważne w tej metodzie jest odpowiednie zarządzanie informacją i innowacyjne ukierunkowanie firmy na rozwój. Uczenie się od innych i porównywanie się z konkurencją (często z liderami z branży) jest coraz częściej dobrym sposobem na rozwiązanie wielu problemów firmy. Głównym celem w procesie 'naśladownictwa' powinna być dominacja na rynku, czyli zdobycie pozycji lidera.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Benchmarking - prezentacja (⭐bibliografia)
33 stron(-y)
Benchmarking - referat (⭐bibliografia)
16 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Cel benchmarkingu

Cel benchmarkingu
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 145 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii