Strategia ceny
-
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
Ilość stron A4: 9
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia
-
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy - referat - Skład tej pracy zaliczeniowej (referatu) z marketingu to m.in.: definicja i funkcje ceny znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa ustalanie...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
Ilość stron A4: 24
-
Polityka monetarna - referat - Skład pracy: definicja polityki monetarnej, instrumenty polityki pieniężnej (stopa procentowa kredytu refinansowego, rezerw obowiązkowych, rezerw specjalnych, operacje otwartego rynku), strategie,...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
Ilość stron A4: 16
-
Eurosystem logistyczny - Skład opracowania: istota, geneza i cel eurosystemu logistycznego, funkcja operacyjna, finansowa i marketingowa w eurologistyce, formy organizacyjne i problemy eurologistyki,...
Ilość stron A4: 31
-
Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
Ilość stron A4: 72
-
Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix koncepcja 4P koncepcja 4C produkt jako...
Ilość stron A4: 58
-
Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy zaliczeniowej wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki...
Ilość stron A4: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu (pracy zaliczeniowej), omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny...
Ilość stron A4: 24 - ✅Bibliografia
-
Marketing mix - praca zaliczeniowa - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja marketingu mix porównanie koncepcji 4P i 4C element marketingu...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Zagadnienia na egzamin z zarządzania i organizacji - Omówienie kilkudziesięciu zagadnień na egzamin z dziedziny zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa. W zagadnieniach tych poruszono takie elementy jak m.in.: definicje...
Ilość stron A4: 145
-
Plan marketingowy zakładu produkcyjnego Praktikus - Bardzo obszerny, szczegółowy plan marketingowy dla zakładu produkcyjnego Praktikus S.A.
W skład tego przykładowego planu marketingowego wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Ilość stron A4: 92 💎Premium
-
Jak napisać plan marketingowy - przykładowy schemat - Szablon planu marketingowego, który zawiera sugerowane wytyczne co powinny zawierać kolejne elementy planu. Większość z podpunktów została omówiona. Przy części...
Ilość stron A4: 13
-
Merchandising - prezentacja - Prezentacja Power Point na temat merchantisingu. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja merchandisingu cele pośrednie wg AIDA...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Strategia skimmingu - Strategia skimmingu polega na ustanowieniu wysokiej ceny w nadziei, że produkt kupią nabywcy najmniej wrażliwi cenowo.
Strategia skimmingu jest zwykle związana z realizacją celów w postaci... (0.3 stron A4)
- Strategie marketingowe - Wyróżniamy m.in. takie strategie jak strategia:
1. agregacyjna (nieróżnicowania) - opiera się na standaryzacji i masowości produkcji
2.ofensywna względem nowego produktu - uzyskanie na rynku pozycji lidera... (0.8 stron A4)
- Rodzaje strategii marketingowych - Wyróżnić możemy takie strategie, jak strategia:
1. agregacyjna (nieróżnicowania) - opiera się na standaryzacji i masowości produkcji
2. ofensywna względem nowego produktu - uzyskanie na rynku pozycji... (0.8 stron A4)
- Downsizing jako strategia marketingu - Strategia downsizingu to działalność przedsiębiorstwa polegająca na zmniejszaniu wielkości opakowań lub zawartości produktu, w celu dostosowania cen do wymagań rynku (zmniejszeniu produktu towarzyszy wzrost lub... (0.4 stron A4)
- Strategia zróżnicowana - (ang. differenetiation) - Strategia zróżnicowana polega na przedstawieniu oferty, która odbierana jest (będzie) przez klientów jako unikatowa, jedyna w swoim rodzaju. Firmy powinna wybrać produkt... (0.3 stron A4)
|