Język reklamy - prezentacja
Prezentacja programu Power Point na temat języka stosowanego w reklamie i sloganach reklamowych. Składa się ona z omówienia takich zagadnień jak m.in.: otwartość języka reklamy, standardy językowe, potoczność języka, środki językowe służące emocjonalizacji przekazu reklamowego, młodzieżowa odmiana języka, język oficjalny, profesjonalny i naukowy, terminy i system, źródła eksploracji dla reklamy, odniesienia religijne w reklamie, teksty narodowego kanonu literackiego i kulturowego, teksty i motywy ludowe, adaptowanie wyrażeń językowych, najciekawsze slogany reklamowe oparte na przekształceniu związku frazeologicznego lub skrzydlatego słowa, techniki przetwarzania wyrażeń, parafrazowanie wcześniejszych sloganów reklamowych, wieloznaczność. W prezentacji zawarto 20 grafik reklam.
Ilość stron A4: 52
Podobne opracowania: #slogany reklamowe #reklama
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
Na stronie znajdziesz 698 plików (14492 stron A4) w 40 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
W ciągu kilku minut uzyskasz pełen dostęp do plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, testy egzaminacyjne, zadania z rozwiązaniami, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się tutaj w przyszłości.
|
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które ściągniesz ze strony po wpisaniu kodu (W bazie głównej jest 664 plików, 11994 stron A4) |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 34 takich plików, 2498 stron A4) |
nie |
nie |
TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na dostawę swojego kodu |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest dostęp |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Cena |
|
|
|
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 664 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 34 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 664 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 34 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 664 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 34 plików) | TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 664 plików, zamieszczonych w 40 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (664 plików) i dodatkowo z bazy Premium (34 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Język reklamy - prezentacja należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Język reklamy pobrały na dysk również:
Psychologia reklamy - referat (Ilość stron A4: 30)
Proces tworzenia reklamy (Ilość stron A4: 21)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Ilość stron A4: 16)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Ilość stron A4: 12)
Reklama - referat (Ilość stron A4: 14)
Emocje w reklamie społecznej (Ilość stron A4: 10)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Model AIDA - Sama nazwa modelu AIDA jest akronimem słów opisujących działanie reklamy.
Tak więc rozwinięcie skrótu AIDA to:
Attention (zwrócić uwagę np. na produkt, firmę, markę)
Interest (zainteresowanie np....
Typy reklamy - Ze względu na specyficzne cechy reklamy i konieczność stosowania w różnych etapach cyklu życia produktu wyróżniamy następujące typy reklamy:
1. reklama informacyjna (pionierska, pierwsza)
2. reklama konkurencyjna
3....
Reklama outdoor - Outdoor tzn. reklama zewnętrzna dzieli się na reklamę ruchową i nieruchową. Reklama nieruchowa obejmuje tablice, plakaty, bandy stadionów, neony, reklamy świetlne, plansze na drogach. Do...
Klasyfikacja reklamy - Trzy główne sposoby klasyfikacji reklam:
1) Ze względu na cel reklamy: informacyjna (TP S.A. - nowe numery kierunkowe) nakłaniająca (większość reklam produktów) przypominająca (np. samo...
Reklama - cechy i funkcje reklamy - Reklama jest procesem komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Stanowi masową, odpłatną formę nieosobowego przedstawienia i opierania idei, produktów lub usług przez określonego nadawcę.
Cechy reklamy: Werbalizm...
|