Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
style zarządzania | marketing internetowy | call center | gospodarowanie kapitałem ludzkim | NPV | bezrobocie | plan strategiczny | teorie motywacji |

Język reklamy - prezentacja

Prezentacja programu Power Point na temat języka stosowanego w reklamie i sloganach reklamowych. Składa się ona z omówienia takich zagadnień jak m.in.: otwartość języka reklamy, standardy językowe, potoczność języka, środki językowe służące emocjonalizacji przekazu reklamowego, młodzieżowa odmiana języka, język oficjalny, profesjonalny i naukowy, terminy i system, źródła eksploracji dla reklamy, odniesienia religijne w reklamie, teksty narodowego kanonu literackiego i kulturowego, teksty i motywy ludowe, adaptowanie wyrażeń językowych, najciekawsze slogany reklamowe oparte na przekształceniu związku frazeologicznego lub skrzydlatego słowa, techniki przetwarzania wyrażeń, parafrazowanie wcześniejszych sloganów reklamowych, wieloznaczność. W prezentacji zawarto 20 grafik reklam.

Ilość stron A4: 52

Podobne opracowania: #slogany reklamowe #reklama

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Na stronie znajdziesz 698 plików (14492 stron A4) w 40 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

W ciągu kilku minut uzyskasz pełen dostęp do plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, testy egzaminacyjne, zadania z rozwiązaniami, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się tutaj w przyszłości.

  Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików, które ściągniesz ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie głównej jest 664 plików, 11994 stron A4)
50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie PREMIUM jest 34 takich plików, 2498 stron A4)
nie nie TAK
(do 1 2 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić → Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na dostawę swojego kodu W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest dostęp 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Cena
24.99 zł

Zamów
39.99 zł

Zamów
129 zł

Zamów

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 664 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 34 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt
24.99 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 664 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 34 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp6 miesiecy
Koszt
39.99 zł

Zamów

Dostęp 💎PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 664 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 34 plików)
TAK
(do 1 2 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
129 zł

Zamów

Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 664 plików, zamieszczonych w 40 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (664 plików) i dodatkowo z bazy Premium (34 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Język reklamy - prezentacja należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Język reklamy pobrały na dysk również:
Psychologia reklamy - referat (Ilość stron A4: 30)
Proces tworzenia reklamy (Ilość stron A4: 21)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Ilość stron A4: 16)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Ilość stron A4: 12)
Reklama - referat (Ilość stron A4: 14)
Emocje w reklamie społecznej (Ilość stron A4: 10)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Model AIDA - Sama nazwa modelu AIDA jest akronimem słów opisujących działanie reklamy. Tak więc rozwinięcie skrótu AIDA to: Attention (zwrócić uwagę np. na produkt, firmę, markę) Interest (zainteresowanie np....
Typy reklamy - Ze względu na specyficzne cechy reklamy i konieczność stosowania w różnych etapach cyklu życia produktu wyróżniamy następujące typy reklamy: 1. reklama informacyjna (pionierska, pierwsza) 2. reklama konkurencyjna 3....
Reklama outdoor - Outdoor tzn. reklama zewnętrzna dzieli się na reklamę ruchową i nieruchową. Reklama nieruchowa obejmuje tablice, plakaty, bandy stadionów, neony, reklamy świetlne, plansze na drogach. Do...
Klasyfikacja reklamy - Trzy główne sposoby klasyfikacji reklam: 1) Ze względu na cel reklamy: informacyjna (TP S.A. - nowe numery kierunkowe) nakłaniająca (większość reklam produktów) przypominająca (np. samo...
Reklama - cechy i funkcje reklamy - Reklama jest procesem komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Stanowi masową, odpłatną formę nieosobowego przedstawienia i opierania idei, produktów lub usług przez określonego nadawcę. Cechy reklamy: Werbalizm...


2001-2024 © ABC Ekonomii