Hasła i slogany w manipulacji konsumentem
W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji, zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat), komunikat reklamowy i jego najważniejsze elementy, sfery do których odwołuje się tekst perswazyjny, wpływ reklamy na zachowanie konsumenta, szybkość w informowaniu a działania manipulacyjne, manipulacja informacyjna, wyrazy wartościujące i superlatywy, przysłowia i powszechnie znane powiedzenia, granie na emocjach klienta, slogan jako główny element reklamy, definicja sloganu oraz jego funkcje, schemat obrazujący funkcje sloganu według M. Kochana, cechy dobrze sformułowanego zdania, trzy grupy sloganów wyodrębnione ze względu na stosowane techniki, podział sloganów ze względu na rolę pełnioną w komunikacie reklamowym, slogany samodzielne i niesamodzielne, cechy sloganu, hasła, komunikowanie się w relacji klient - firma oraz firma - klient, niezbędne elementy komunikowania, wzajemne relacje elementów komunikowania (schemat).
Liczba stron: 13
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura)
Podobne opracowania: #slogan #reklama #promocja #manipulacja #prezentacje z marketingu
Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy
nie klikać w linki do formularza zamawienia.
Na stronie znajduje się 557 plików (9879 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 548 plików) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 takich plików) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
JUŻ WKRÓTCE |
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 548 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 9 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (9 plików) i Premium (9 plików).
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Hasła i slogany w manipulacji konsumentem należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Hasła i slogany w manipulacji konsumentem pobrały na dysk również:
Język reklamy - prezentacja (Liczba stron: 52)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (Liczba stron: 28)
Negocjacje - praca (Liczba stron: 16)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Slogan marketingowy - Wraz z rozwojem reklamy coraz większą rolę odgrywają slogany. Ich geneza wywodzi się z nagłówków prasowych. Niektóre ze sloganów zrobiły niebywałą karierę. Weszły do języka...
Hasło reklamowe - Reklama jest podstawową formą komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Według Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu stanowi ona masową, odpłatną i bezosobową formę prezentowania oferty sprzedaży. Pierwszy kontakt...
Model Nicosii - Był jednym z pierwszych klasycznych modeli zachowań konsumenta, który wyjaśniał proces podejmowania decyzji wyboru i kładł nacisk na proces interakcji między firmą a konsumentem.
Model...
Gaslighting - nie daj się psychologicznej manipulacji - Gaslighting to manipulacja psychologiczna, w której osoba lub grupa osób próbuje wpłynąć na percepcję innej osoby poprzez fałszywe informacje, dezinformację, kłamstwa lub dezorientację. Osoba stosująca...
Budowle magazynowe - Są to konstrukcje zaprojektowane oraz wykonane w taki sposób, by jak najlepiej zabezpieczały składowane w nich wyroby (zapasy) przed ubytkami ilościowymi i stratami jakościowymi, a...
|