Manipulacja
-
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
Ilość stron A4: 14
-
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
Ilość stron A4: 16
-
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
Ilość stron A4: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Menedżer w roli lidera zmian - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: cechy organizacji, otoczenie bliższe i otoczenie dalsze organizacji, otoczenie ogólne i celowe, zmiany...
Ilość stron A4: 19 - ✅Bibliografia
-
Hasła i slogany w manipulacji konsumentem - W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji, zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat), komunikat reklamowy...
Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia
-
Emocje w reklamie społecznej - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy społecznej, jej cechy, definicja emocji (uczucia), emocje w reklamie społecznej,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka - Praca na temat czarnego Public Relations stosowanego w kampaniach wyborczych. Można ją potraktować zarówno jako pracę licencjacką, jak i pracę...
Ilość stron A4: 66 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Język wpływu czyli komunikowanie perswazyjne - prezentacja - Prezentacja Power Point na temat języka wpływu czyli komunikowania perswazyjnego i manipulacji. W prezentacji poruszono takie zagadnienia jak m.in.: moc...
Ilość stron A4: 64
Krótkie informacje z Kompendium
- Techniki negocjacji - Wyróżnić możemy następujące techniki negocjacyjne:
1. kształtowanie sytuacji negocjacyjnej organizacja przestrzeni własne terytorium obecność publiczności czas negocjacji dystans interpersonalny reprezentanci stron
2. sterowanie przebiegiem negocjacji rozpoczęcie negocjacji... (0.3 stron A4)
- Macdonaldyzacja społeczeństwa (George Ritzer) - McDonald’s to jeden z najważniejszych wynalazków Ameryki XX w myśl zasady: dużo, szybko i tanio.
Mcdonaldyzacja to proces stopniowego upowszechniania się zasad działania restauracji szybkich... (1.6 stron A4)
- Gaslighting - nie daj się psychologicznej manipulacji - Gaslighting to manipulacja psychologiczna, w której osoba lub grupa osób próbuje wpłynąć na percepcję innej osoby poprzez fałszywe informacje, dezinformację, kłamstwa lub dezorientację. Osoba stosująca... (0.7 stron A4)
- Manipulacja w reklamie - Psychologiczne oddziaływanie reklam na klienta sprawia, że o przekazie reklamowym można myśleć jak o potencjalnym zagrożeniu wolności wyboru. To na ile wolność ta jest ograniczana... (2.4 stron A4)
- Charity washing w public relations - czym jest i dlaczego budzi kontrowersje? - W dzisiejszym świecie, gdzie konsumenci i społeczeństwo coraz częściej oczekują od firm nie tylko oferowania produktów, ale również odpowiedzialnych działań na rzecz dobra społecznego, pojęcie... (4 stron A4)
|