Badania rynkowe
-
Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
Ilość stron A4: 21
-
Badania marketingowe jako system informacji o rynku - Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne),...
Ilość stron A4: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
Ilość stron A4: 28
-
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
Ilość stron A4: 34
-
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca - Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania - Skład pracy: informacje wstępne o analizie czynnikowej, jej zastosowanie w badaniach marketingowych, cele i definicja analizy czynnikowej, procedura analizy (założenia,...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Ryzyko w zarządzaniu - referat - Skład pracy: przesłanki podejmowania decyzji, definicja ryzyka, jego źródła dla projektu, kwantyfikacja, metryka ryzyka jako pomoc w identyfikacji i analizie...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in.: definicje marketingu 10 podstawowych aspektów nowoczesnego marketingu, aspekt:
• filozoficzny
• poznawczy
• informacyjny
•...
Ilość stron A4: 7
-
Zagadnienia na egzamin z przedsiębiorczości - opracowanie - Opracowanie zagadnień na egzamin z przedmiotu Przedsiębiorczość. Pytania dotyczą takich tematów jak m.in.: zarządzanie, marketing, ekonomia (mikroekonomia i makroekonomia).
W opracowaniu...
Ilość stron A4: 58
-
Wykłady z marketingu - notatki - Notatki z wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera)...
Ilość stron A4: 22
-
Analiza rynku - zagadnienia - Zbiór opracowanych zagadnień z analizy rynku, a w nich m.in.: definicja rynku w węższym i w szerszym sensie, klasyfikacji rynków,...
Ilość stron A4: 6
-
Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
Ilość stron A4: 37
-
Nowoczesne podejście do zarządzania logistyką - referat - W tym obszernym referacie z przedmiotu Logistyka omówiono takie zagadnienia jak m.in.: tradycyjne metody zarządzania strategicznego przedmiot analizy ekonomicznej procesów...
Ilość stron A4: 44 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Badania produktu - Obejmują:
badania rozwoju nowego produktu, konkurencyjności produktu, testowanie produktu, badania opakowań, badania nad celowością świadczenia usług sprzedażowych i posprzedażowych i inne.
Badanie... (0.5 stron A4)
- Klasyfikacja badań marketingowych - ze względu na czas trwania badania
Badania ciągłe są prowadzone na danej (lub podobnej) próbce przez pewien czas w sposób ciągły. W ten sposób mierzy się... (0.6 stron A4)
- Badania ad hoc - To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie.
Przykładem takiego badania jest jednorazowa ankieta telefoniczna na temat uczestnictwa w wyborach lub badanie konsumentów... (0.2 stron A4)
- Badania populacji - Mogą być:
• wyczerpujące – obejmujące całą populację badaną;
• nie wyczerpujące.
Badania rynku, w których gromadzi się informacje pierwotne - niezwykle rzadko obejmują całą badaną zbiorowość (populację... (0.3 stron A4)
- Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań.
Najważniejsze funkcje badań marketingowych: Poznanie potrzeb i preferencji klientów - badania... (1.4 stron A4)
|