Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
controlling strategiczny | optimum Pareto | branding | ARR | socjologia pracy | wycena nieruchomości | rynek | zarządzanie majątkiem obrotowym |

Badania rynkowe


  • Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
    Ilość stron A4: 21

  • Badania marketingowe jako system informacji o rynku - Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne),...
    Ilość stron A4: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
    Ilość stron A4: 28

  • Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
    Ilość stron A4: 34

  • Istota badań rynkowych i marketingowych - praca - Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania - Skład pracy: informacje wstępne o analizie czynnikowej, jej zastosowanie w badaniach marketingowych, cele i definicja analizy czynnikowej, procedura analizy (założenia,...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia

  • Ryzyko w zarządzaniu - referat - Skład pracy: przesłanki podejmowania decyzji, definicja ryzyka, jego źródła dla projektu, kwantyfikacja, metryka ryzyka jako pomoc w identyfikacji i analizie...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in.: definicje marketingu 10 podstawowych aspektów nowoczesnego marketingu, aspekt: • filozoficzny • poznawczy • informacyjny •...
    Ilość stron A4: 7

  • Zagadnienia na egzamin z przedsiębiorczości - opracowanie - Opracowanie zagadnień na egzamin z przedmiotu Przedsiębiorczość. Pytania dotyczą takich tematów jak m.in.: zarządzanie, marketing, ekonomia (mikroekonomia i makroekonomia). W opracowaniu...
    Ilość stron A4: 58

  • Wykłady z marketingu - notatki - Notatki z wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera)...
    Ilość stron A4: 22

  • Analiza rynku - zagadnienia - Zbiór opracowanych zagadnień z analizy rynku, a w nich m.in.: definicja rynku w węższym i w szerszym sensie, klasyfikacji rynków,...
    Ilość stron A4: 6

  • Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
    Ilość stron A4: 37

  • Nowoczesne podejście do zarządzania logistyką - referat - W tym obszernym referacie z przedmiotu Logistyka omówiono takie zagadnienia jak m.in.: tradycyjne metody zarządzania strategicznego przedmiot analizy ekonomicznej procesów...
    Ilość stron A4: 44 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Badania produktu - Obejmują: badania rozwoju nowego produktu, konkurencyjności produktu, testowanie produktu, badania opakowań, badania nad celowością świadczenia usług sprzedażowych i posprzedażowych i inne. Badanie... (0.5 stron A4)
  • Klasyfikacja badań marketingowych - ze względu na czas trwania badania Badania ciągłe są prowadzone na danej (lub podobnej) próbce przez pewien czas w sposób ciągły. W ten sposób mierzy się... (0.6 stron A4)
  • Badania ad hoc - To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie. Przykładem takiego badania jest jednorazowa ankieta telefoniczna na temat uczestnictwa w wyborach lub badanie konsumentów... (0.2 stron A4)
  • Badania populacji - Mogą być: • wyczerpujące – obejmujące całą populację badaną; • nie wyczerpujące. Badania rynku, w których gromadzi się informacje pierwotne - niezwykle rzadko obejmują całą badaną zbiorowość (populację... (0.3 stron A4)
  • Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań. Najważniejsze funkcje badań marketingowych: Poznanie potrzeb i preferencji klientów - badania... (1.4 stron A4)

2001-2025 © ABC Ekonomii