Czym jest marka
Marka:
• W dzisiejszym świecie niezwykle istotnym elementem związanym z produktem jest jego marka
• Według American Marketing Association 'marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich grup i ich wyróżnienia spośród konkurencji'.
• Według Leksykonu marketingu marka to 'zbiór cech produktu związanych z przeświadczeniem konsumentów o korzyściach wynikających z jego użytkowania takich jak wysoka jakość czy wyróżnik pozycji społecznej'
• Znaczenie marki wzrosło niezwykle w ostatnim stuleciu
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (6 stron A4)
2. (6 stron A4)
3. (72 stron A4)
4. (15 stron A4)
5. (37 stron A4)
6. (8 stron A4)
7. (29 stron A4)
8. (9 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (82 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (1 stron)
5. (1.1 stron)
6. (0.6 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (1.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Czym jest marka
Czym jest marka
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 134 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|