Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
mikroekonomia | rynek kapitałowy | Narodowe Fundusze Inwestycyjne | łączenie przedsiębiorstw | koncepcja 4P | DMAIC | fuzje i przejęcia | zadania z makroekonomii |

7W


  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7

Krótkie informacje z Kompendium

  • Alianse strategiczne komplementarne - Z reguły ograniczają się do wspólnej dystrybucji produktu już opracowanego przez któregoś z partnerów, chociaż zdarza się , że obejmują również produkowanie wspólnego wyrobu. Większość... (0.2 stron A4)
  • Zasada optymalizacji decyzji - Każdy podmiot gospodarczy dąży do maksymalizacji korzyści netto ze swej działalności powinien zwiększać ją lub zmniejszać aż do momentu zrównania się korzyści marginalnych z kosztami... (0.1 stron A4)
  • Brand - Sam termin 'marka' (brand) pochodzi od holenderskiego zwrotu 'brandmerk', który oznacza wypalony znak. Takie znaki stosowano w celu identyfikacji kryminalistów, niewolników, bydła, a także drewnianych skrzynek... (0.3 stron A4)
  • Standardy kodów kresowych - Istnieje wiele różnych systemów kodów kreskowych m.in. EAN/UPC, Codabar, ITF, Code 39, Code 128 itd. Różnią się one układem kresek i możliwościami kodowania (cyfry, litery,... (0.4 stron A4)
  • Strategia marketingowa wg Philipa Kotlera - Philip Kotler przez pojęcie strategii marketingowej rozumie: Wybór celów, rodzajów zasad czy reguł, które w określonym czasie nadają kierunek marketingowym działaniom przedsiębiorstwa wyznaczając rozmiary, kombinacje i... (0.2 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii