hierarchia potrzeb Maslowa | dochody gminy | strategie marketingowe | test t-studenta | zapasy w przedsiębiorstwie | teoria XiY | wzór biznes planu | elastyczność cenowa popytu | |
Mapa tagów
Analiza strategicznaJest zbiorem działań wykorzystujących zarówno metody ilościowe jak i jakościowe z różnych dziedzin, tj. ekonomii, finansów, psychologii, statystyki, marketingu, które mają na celu zebranie, zinterpretowanie i konfrontację danych dotyczących zarówno samej organizacji jak i jej otoczenia. Wyniki analizy strategicznej mają umożliwić przewidzenie i ocenę przyszłych stanów przedsiębiorstwa i jego otoczenia z punku widzenia możliwości przetrwania i rozwoju. Innymi słowy, wynikiem analizy strategicznej ma być sformułowanie optymalnego wariantu strategii gospodarczej przedsiębiorstwa.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Analiza strategiczna Analiza strategiczna
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 183 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|