Koncepcja pięciu S
To:
Synergy – synergia objawiająca się wspólnym wysiłkiem grupy, dającym w efekcie wiele informacji.
Snowballing – efekt kuli śniegowej, czyli reakcja łańcuchowa następujących po sobie i wynikających z siebie wypowiedzi i innych zachowań respondentów.
Stimulation – stymulacja, uczestnicy wywiadu oddziaływują na siebie wzajemnie, motywują do podjęcia zadań postawionych przed grupą.
Security – bezpieczeństwo jakie zapewnia obecność innych uczestników spotkania, większe poczucie anonimowości.
Spontanity – spontaniczność, dowolność zachowań, czego wyrazem jest min. Nadawanie kierunku dyskusji, koncentrowanie się na kwestiach dla nich ważnych.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (43 stron A4)
2. (6 stron A4)
3. (32 stron A4)
4. (16 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (11 stron A4)
7. (11 stron A4)
8. (11 stron A4)
9. (19 stron A4)
10. (19 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.4 stron)
3. (1 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.6 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.1 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Koncepcja pięciu S
Koncepcja pięciu S
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 202 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|