Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metoda Hellwiga | metody walki z inflacją | wzrost gospodarczy | prezentacje z makroekonomii | prywatyzacja przedsiębiorstw | analiza mikroekonomiczna | czynniki wpływające na kurs walutowy | rachunek zysków i strat |

Koncepcja pięciu S

To:

Synergy – synergia objawiająca się wspólnym wysiłkiem grupy, dającym w efekcie wiele informacji.

Snowballing – efekt kuli śniegowej, czyli reakcja łańcuchowa następujących po sobie i wynikających z siebie wypowiedzi i innych zachowań respondentów.

Stimulation – stymulacja, uczestnicy wywiadu oddziaływują na siebie wzajemnie, motywują do podjęcia zadań postawionych przed grupą.

Security – bezpieczeństwo jakie zapewnia obecność innych uczestników spotkania, większe poczucie anonimowości.

Spontanity – spontaniczność, dowolność zachowań, czego wyrazem jest min. Nadawanie kierunku dyskusji, koncentrowanie się na kwestiach dla nich ważnych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy spółdzielni handlowej
25 stron(-y)
Analiza koniunktury i badanie rynku
10 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego
28 stron(-y)
Koncepcja grona w zarządzaniu strategicznym - prezentacja
43 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Podstawy zarządzania strategicznego
32 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Koncepcja pięciu S

Koncepcja pięciu S
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 202 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii