Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wydatki gminy | spółki osobowe | organizacja wirtualna | hierarchia potrzeb Maslova | strategia produktu | metoda scenariuszowa | podstawy psychologii | miary klasyczne |

Jaki wpływ mogą mieć ceny konkurencji na ceny towarów eksportowanych

Poziom ustalanych cen może także służyć obronie przedsiębiorstwa na rynku i utrudnieniu wejścia konkurentów n rynek. Wyższe ceny zwiększają prawdopodobieństwo pojawienia się konkurentów.

Przedsiębiorstwo może także rezygnować z zysków krótko okresowych i stosować strategię cen niskich, by ceny podnieść później – po utrudnieniu wejścia na rynek konkurentom oraz osiągnięciu założonego udziału na rynku. Może też stosować strategię cen wysokich i przed spodziewanym wejściem na rynek konkurentów ceny obniżać – w ramach tzw. proaktywnych obniżek cenowych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego
9 stron(-y)
Cena w ujęciu marketingowym - referat (⭐bibliografia)
24 stron(-y)
Papiery wartościowe - akcje i obligacje
9 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu
7 stron(-y)
Negocjacje cenowe (⭐przypisy)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Jaki wpływ mogą mieć ceny konkurencji na ceny towarów eksportowanych

Jaki wpływ mogą mieć ceny konkurencji na ceny towarów eksportowanych
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 185 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii