Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczy

Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU

Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego elementy, nabywcy, konkurenci, udział w rynku a cele, środki, czynniki kluczowe i ryzyka, zarządzanie marketingowe i jego płaszczyzny, strategie marketingowe PZU S.A. w roku 2000, misja i cele strategiczne firmy. (10 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).

Pliki powizane tematycznie: #strategia marketingowa, #promocja, #udział w rynku, #marketing,


Aby pobiera pliki wpisz swj kod:
Podaj swj adres e-mail:*

Zobacz jak aktywowa dostp do plikw... (kliknij)


Plik pt. Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU naley do kategorii:
Pomoce dla studentw » Marketing
Przejrzyj te pozostae prace z tego dziau tematycznego. Z pewnoci znajdziesz tam wicej interesujcych prac.

Osoby, ktre pobray powyszy plik pobray rwnie:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)

Sprawd te podobne opracowania i prace:
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)
Studium przypadku IBM (Liczba stron: 5)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy budowlanej (Liczba stron: 35)