MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Marketing przemysłowy - opracowanie

Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i strategii marketingu dóbr i usług konsumpcyjnych, klienci, popyt na rynku dóbr przemysłowych, decyzje dotyczące zakupów, czynniki wywierające największy wpływ na nabywców, uczestnicy procesu zakupu, formułowanie strategii na rynku dóbr i usług przemysłowych, produkt, znaczenie jakości, polityka produktu, cztery typy asortymentów, innowacje, dystrybucja, kanały dystrybucji, uczestnicy i projektowanie kanału, ustalanie cen i zarządzanie nimi, promocja, reklama, sprzedaż osobista. (26 stron)


Pliki powiązane tematycznie: #marketing przemysłowy, #strategia marketingowa, #rynek dóbr i usług,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Marketing przemysłowy - opracowanie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Liczba stron: 7)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Marketing przemysłowy - opracowanie (Liczba stron: 26)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (Liczba stron: 30)
Marketing miasta (Liczba stron: 12)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C (Liczba stron: 3)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (Liczba stron: 20)