Wyszukiwarka serwisu

Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości

Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i segmentacja rynku, analiza konkurencji, strategie marketingowe - strategia produktu, dystrybucji, cen, promocji; budżet marketingowy, kontrola wykonania planu. (16 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #przykładowy plan marketingowy, #misja firmy, #cele marketingowe, #segmentacja rynku, #strategie marketingowe,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Biznes plan biura rachunkowego (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących (Liczba stron: 55)