metoda scenariuszowa | ocena pracowników | analiza podaży | etapy analizy strategicznej | kapitał intelektualny | karty płatnicze | NPV | analiza opłacalności | |
Mapa tagów
Co to jest strategia push - pullW strategii push przedsiębiorstwo (producent) wykorzystuje personel sprzedaży i politykę promocji do oddziaływania na poszczególne ogniwa dystrybucji: hurt i detal. Głównym zadaniem promocji jest 'pchanie" produktu przez wybrany kanał dystrybucji. Wykorzystuje ona do tego celu przede wszystkim tzw. dealer promotion, sprzedaż osobistą i akwizycje. Jej obszar zastosowania wyznaczają głównie produkty powszechnego użytku, mało zróżnicowane pod względem jakości i ceny. Strategia push zmierza do realizacji zadań dystrybucji poprzez utrzymywanie 'efektu pełnej półki" w magazynie czy sklepie.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Co to jest strategia push - pull Co to jest strategia push - pull
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 62 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|