Wyszukiwarka serwisu

Podstawowe kierunki działań strategicznych

Wyróżnić możemy np. takie kierunki:

- koncentrujemy się na potrzebach naszych klientów;
- przodujemy pod względem jakości świadczonych usług;
- skupiamy uwagę na każdej jednostce w taki sposób, aby ludzie odczuwali, że przedsiębiorstwo potrzebuje ich a ich praca ma znaczenie dla firmy;
- jesteśmy aktywni, inwestujemy bierzemy udział w przedsięwzięciach i eksperymentowaniu,
- chcemy aby każda jednostka miała własne pomysły,
- dbamy o wymianę informacji,
- pracujemy w małych, niezależnych grupach lub komórkach organizacyjnych.

Zobacz inne referaty, opracowania i wykłady na temat Podstawowe kierunki działań strategicznych. Po pobraniu na dysk możesz je dowolnie edytować i drukować.

Ilość stron
- Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu 9
- Etapy analizy strategicznej 9
- Zarządzanie marketingowe - opracowanie 20
- Nowoczesne metody rachunku kosztów 14
- Podstawy logistyki 22
- Alianse strategiczne - referat 14
- Wykłady z logistyki - opracowanie 16

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Podstawowe kierunki działań strategicznych



Definicja: Promocja produktu agrturystycznego
Ocena: 9.4/10
Liczba głosów: 26

Zaloguj się, aby zagłosować