Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
Adam Smith | analiza branży | makroekonomia | struktura organizacyjna | zarządzanie płynnością | test t-studenta | prezentacje z marketingu | funkcja regresji |

Sukces w prowadzeniu wywiadów grupowych

Zapewnić mogą:

- jasno zdefiniowany cel badania
- kompetencje zespołu badanego
- przygotowanie i odpowiedni poziom zaangażowania moderatora
- homogeniczność grupy – uwzględnia jednorodność
- sposób rekrutacji respondentów
- odpowiednia atmosfera stworzona w czasie sesji
- profesjonalna analiza i interpretacja zebranych w toku wywiadu danych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Idea przedsiębiorczości - referat (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (⭐bibliografia)
82 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)
Ściąga z zarządzania kadrami
8 stron(-y)
Organizacja ucząca się inteligentna sieciowa i wirtualna - prezentacja (⭐bibliografia)
37 stron(-y)
Inwestycje jako warunek rozwoju przedsiębiorstw (⭐przypisy)
30 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Sukces w prowadzeniu wywiadów grupowych

Sukces w prowadzeniu wywiadów grupowych
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 243 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii