Wyszukiwarka serwisu

Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu

Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych fazach cyklu życia produktu (przykład + schemat). (6 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #marketing mix, #cykl życia produktu, #koncepcja 4P,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (Liczba stron: 6)
Zagadnienia na egzamin z marketingu (Liczba stron: 24)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (Liczba stron: 14)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Analiza rynku opon (Liczba stron: 10)
Produkt - referat (Liczba stron: 36)