Wyszukiwarka serwisu

Uwarunkowania marketingu przemysłowego

Skład pracy: istota marketingu przemysłowego, charakterystyka rynku dóbr i usług przemysłowych, uczestnicy rynku, strategia marketingu, skuteczność źródeł informacji w marketingu przemysłowym. (14 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura) oraz przypisy.

Pliki powiązane tematycznie: #marketing przemysłowy, #strategia marketingowa, #system informacji marketingowej,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Uwarunkowania marketingu przemysłowego należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Ściąga z marketingu 2 (Liczba stron: 2)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Innowacje w produkcji (Liczba stron: 16)
Wielki kryzys gospodarczy w Polsce w latach 1929 - 1935 (Liczba stron: 11)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)