| Strona główna | Prace wykłady i ściągi | Opracowania na CD | Wymiana - kody | Pomoc | Regulamin | Linki | Kontakt |




4200 opracowań - kliknij tutaj i pobierz na dysk

Pomoce dla studentów:

Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Możemy Ci w czymś pomóc?
Szukasz konkretnego tematu? Napisz do nas. Znadziemy opracowania dla Ciebie.

Dołącz do grupy czytelników biuletynu serwisu ABC Ekonomii, aby otrzymywać informacje o nowościach, nowych pracach, bonusach... więcej>>


Poradnik Jak krok po kroku napisać pracę magisterską




Zarządzanie marketingowe - opracowanie


Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe, zarządzanie marketingowe w ujęciu klasycznym wg Kotlera, przewaga konkurencyjna, proces zarządzania marketingowego (schemat), analiza rynku, segmentacja, cechy wyodrębniające segment, kryteria ocen segmentów, analiza konkurentów wg Portera, mapa grup strategicznych, metoda PEST, analiza zasobów, cykl życia produktu, 6 typów produktów wg P. F. Druckera, macierz BCG, dojne krowy, psy, gwiazdy, znaki zapytania, idealna struktura asortymentowa firmy, zalety i wady macierzy BCG, wieloczynnikowy model portfolio (macierz General Elektric), czynniki wpływające na atrakcyjność rynku i pozycję konkurencyjną, strategia maxi-maxi, mini-maxi, mini-mini, maxi-mini, proces formułowania strategii organizacji za pomocą analizy SWOT, macierz Ansoffa, strategia penetracji rynka, rozwoju rynku, dywersyfikacji, rozwoju produktu, modernizacji, technologicznej modyfikacji, imitacji, bezwzględnie nowego produktu. (20 stron)

Pliki podobne tematycznie: # # # #





Aby pobierać pliki wpisz kod:
Podaj swój adres e-mail:

Opracowania napisane są w programie Word. Po pobraniu na dysk można je odczytać, zmieniać i drukować.





Plik pt. Zarządzanie marketingowe - opracowanie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing.
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.


Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat
Plan promocji wody mineralnej - projekt
Polityka asortymentowa
Proces dystrybucji
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji


Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie
Funkcjonowanie przedsiębiorstwa sprywatyzowanego
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca
Marketing przemysłowy - opracowanie


© ABC Ekonomii - ABC Ekonomii | mapa serwisu | słownik | tematy | tematyczne | Nasze serwisy: Biznes plan