MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Zarządzanie marketingowe - opracowanie

Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe, zarządzanie marketingowe w ujęciu klasycznym wg Kotlera, przewaga konkurencyjna, proces zarządzania marketingowego (schemat), analiza rynku, segmentacja, cechy wyodrębniające segment, kryteria ocen segmentów, analiza konkurentów wg Portera, mapa grup strategicznych, metoda PEST, analiza zasobów, cykl życia produktu, 6 typów produktów wg P. F. Druckera, macierz BCG, dojne krowy, psy, gwiazdy, znaki zapytania, idealna struktura asortymentowa firmy, zalety i wady macierzy BCG, wieloczynnikowy model portfolio (macierz General Elektric), czynniki wpływające na atrakcyjność rynku i pozycję konkurencyjną, strategia maxi-maxi, mini-maxi, mini-mini, maxi-mini, proces formułowania strategii organizacji za pomocą analizy SWOT, macierz Ansoffa, strategia penetracji rynka, rozwoju rynku, dywersyfikacji, rozwoju produktu, modernizacji, technologicznej modyfikacji, imitacji, bezwzględnie nowego produktu. (20 stron)


Pliki powiązane tematycznie: #zarządzanie marketingowe, #cykl życia produktu, #macierz BCG, #macierz General Elektric,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Zarządzanie marketingowe - opracowanie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Plan promocji wody mineralnej - projekt (Liczba stron: 8)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Liczba stron: 7)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (Liczba stron: 30)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 20)