Zarządzanie marketingiem
Sposób zarządzania oparty na ogólnej filozofii marketingu jako działalności zmierzającej do osiągnięcia własnych celów przez aktywne kształtowanie rynku jak najlepsze zaspakajanie potrzeb klientów.
Zarządzanie marketingowe wymaga zwłaszcza: 1 dokonania wyboru lub określenia potencjalnych nabywców i rodzaju zaspakajanych potrzeb 2 szczegółowego rozpoznania preferencji, pragnień i możliwości nabywców oraz stopnia ich zaspokajania przy uwzględnieniu działań konkurentów 3 zaplanowania odpowiedniej strategii marketingowej 4 realizacji planów odpowiednio ukształtowanych formach organizacyjnych i przy wykorzystaniu właściwych systemów kierowania i kontroli wyników.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (11 stron A4)
2. (11 stron A4)
3. (22 stron A4)
4. (8 stron A4)
5. (4 stron A4)
6. (9 stron A4)
7. (15 stron A4)
8. (7 stron A4)
9. (6 stron A4)
10. (10 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.5 stron)
8. (0.5 stron)
9. (0.4 stron)
10. (1.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zarządzanie marketingiem
Zarządzanie marketingiem
Ocena: 8.9 / 10 Liczba głosów: 199 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|