Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zysk brutto | socjologia pracy | zarządzanie produkcją | fuzje i przejęcia | monetaryzm | zarządzanie zapasami | reklama | przykładowy plan marketinowy |

Cenowa elastyczność podaży


  • Wykłady z mikroekonomii - Zawartość opracowania: podstawowe definicje jako wstęp do ekonomii, zasoby i potrzeby, krzywa możliwości produkcyjnych (krzywa transformacji), rynek i jego elementy,...
    Liczba stron: 25

  • Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii - Opracowanie omawia zagadnienia na zasadzie definicji, krótko i zwięźle. Znajdują się tam m.in. takie zagadnienia jak: rzadkość, podział dóbr, rynek...
    Liczba stron: 10

  • Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu - Skład opracowania to: cena i podstawy jej kształtowania (koszty produkcji i sprzedaży wraz z różnego rodzaju narzutami, formuła popytowa, poziom...
    Liczba stron: 7

  • Omówienie podstawowych zagadnień z mikroekonomii - Skład opracowania: potrzeby źródłem gospodarowania - definicja potrzeby, rodzaje potrzeb, cechy potrzeb, podział dóbr, usług oraz zasobów i środków pracy,...
    Liczba stron: 20

  • Definicje z mikroekonomii - Zbiór ponad 120 definicji i pojęć z podstaw ekonomii i mikroekonomii, a w nim takie pojęcia jak m.in.: rzadkość, koszt,...
    Liczba stron: 12

  • Podstawy mikroekonomii - wykłady - Skład opracowania: problem rzadkości i potrzeby, piramida potrzeb, czynniki produkcji, krzywa możliwości produkcyjnych, ograniczoność zasobów, alokacja, koszt alternatywny, racjonalność, rachunek...
    Liczba stron: 33

  • Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory - Obszerne opracowanie z podstaw mikroekonomii w formie ściągi, wraz z definicjami, wykresami, wzorami a nim m.in: definicja ekonomii, mikroekonomii i...
    Liczba stron: 4

  • Ekonomia matematyczna cz. 2 - Zawartość opracowania: model zachowania konsumenta, funkcja popytu konsumpcyjnego, zamienialność dóbr, budżet dostosowany (+przykład), dobra luksusowe, dobra Giffena, paradoks Giffena i...
    Liczba stron: 7

  • Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu, omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny i jej...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia

  • Pytania testowe z mikroekonomii - Ponad 160 pytań testowych na egzamin z badania rynku, a w nich m.in.: barometr rynku, bariery wejścia na rynek producentów...
    Liczba stron: 16

  • Podstawy ekonomii matematycznej - opracowanie - Zawartość opracowania: definicja przedmiotu ekonomii matematycznej, modele zachowania konsumenta, przestrzeń dóbr (+przykład), ograniczenie budżetowe, linia budżetowa, zmiany linii budżetu, właściwości...
    Liczba stron: 8

  • Test z mikroekonomii - 270 pytań testowych - 59 stron, na których znajdziesz pytania testowe z mikroekonomii. Jest ich dokładnie 270. Test jest rozwiązany, choć jego autorki proszą,...
    Liczba stron: 59

  • Bank centralny - popyt i agregaty podaży pieniądza - W archiwum zip znajdują się 2 pliki (27 stron), które omawiają problematykę pieniądza na rynku oraz działalność banku centralnego. Poruszono...
    Liczba stron: 27

  • Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami 2 - Rozwiązania zadań z mikroekonomii, a w nich między innymi: pytania testowe, ograniczenia budżetowe, dochód, koszyki dóbr, krzywa obojętności, proporcja konsumpcji,...
    Liczba stron: 12

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Liczba stron: 24

  • Rynek i mechanizm rynkowy - definicje wykresy i testy - Bardzo ciekawe opracowanie tematu Rynku i mechanizmu rynkowego. Całość składa się ze zbioru definicji, omówionych zagadnień związanych z tematem, z...
    Liczba stron: 29

  • Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa - Obszerna praca na temat analizy portfelowej, a w niej m.in.: modele analizy portfelowej, jej geneza i istota schemat ogólnej...
    Liczba stron: 77 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Polityka ceny w strategii marketingowej firmy - Skład pracy: definicja i funkcje ceny, znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, ustalanie jej wysokości (metoda koszty plus zysk, analiza...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
    Liczba stron: 14

  • Wzrost gospodarczy - prezentacja - Prezentacja programu MS Power Point, w której omówiono takie zagadnienia jak m.in.: model długookresowego wzrostu gospodarczego - jego definicja i...
    Liczba stron: 44 - ✅Bibliografia

  • Wykłady z marketingu międzynarodowego - Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o...
    Liczba stron: 29

  • Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład planu: wstępne streszczenia, analiza nabywców, segmentacja, analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze i karty okolicznościowe, określenie...
    Liczba stron: 46

  • Etyka w biznesie - opracowanie - Na opracowanie składają się podstawowe wiadomości dotyczące etyki w biznesie: kodeks etyki zawodowej, kodeks etyczny firmy, obowiązki pracowników, ubieganie się...
    Liczba stron: 10

  • Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Merkantylizm w organizacji i zarządzaniu - Skład pracy: pochodzenie nazwy idei, pojęcie i definicja merkantylizmu, bulionizm i jego przedstawiciele (Jean Bodin, Mikołaj Kopernik), neomerkantylizm, odmiany i...
    Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia

  • Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
    Liczba stron: 9

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia z marketingu międzynarodowego - Zagadnienia z marketingu międzynarodowego omówione na zasadzie pytanie - odpowiedź, a w nich m.in.: rozwój koncepcji marketingowej, stopnie internacjonalizacji przedsiębiorstwa,...
    Liczba stron: 16

  • Podstawy ekonometrii - wykłady - Opracowanie omawia podstawowe informacje dotyczące ekonometrii i modeli ekonometrycznych (podział i przykłady), opisuje etapy budowy modeli - dobór zmiennych objaśniających,...
    Liczba stron: 29

  • Determinanty dochodu narodowego - Skład opracowania: definicja produkcji potencjalnej i faktycznej, agregatowy popyt i podaż, czynniki od których zależy agregatowy popyt i podaż, krzywa...
    Liczba stron: 6

Krótkie informacje z Kompendium

  • Elastyczność podaży - To miara zdolności producentów do dostosowywania wielkości podaży do zmiany ceny. Inaczej mówiąc, elastyczność podaży jest miarą wrażliwości podaży na zmianę ceny. Elastyczność podaży jest wyliczana... (0.2 stron A4)
  • Od czego zależy elastyczność podaży - Elastyczność podaży jest uzależniona od dwóch czynników: czasu i wzajemnej substytucji czynników produkcji: 1. Elastyczność podaży jest tym większa, im dłuższy jest badany okres. 2. Elastyczność... (0.3 stron A4)
  • Popyt podaż i utarg w warunkach monopolu - W doskonałej konkurencji krzywa utargu krańcowego MR pokrywała się z krzywą AR i była równa cenie. W przypadku monopolu występują dwie krzywe: utargu krańcowego MR... (0.5 stron A4)
  • Cenowa elastyczność popytu - Określa reakcję na zmiany cen i dochodów. Reakcja popytu na zmiany cen jest różna dla różnych towarów. Do mierzenia tej reakcji popytu na zmianę ceny... (0.1 stron A4)
  • Prawo podaży - Prawo podaży podobnie jak prawo popytu, jest jednym z fundamentalnych założeń ekonomii mikroekonomicznej. Określa ono zależność między ceną danego dobra a ilością tego dobra oferowanego... (1.5 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii