Negocjacje cenowe
-
Negocjacje cenowe - Skład opracowania: definicja i fazy negocjacji (przygotowanie, otwarcie rozmów, przedstawienie propozycji, ustępstwa i oferty), zasada 'ustępstwo za ustępstwo' oraz 'obszaru...
Ilość stron A4: 14 - ✅Przypisy
-
Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu (pracy zaliczeniowej), omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny...
Ilość stron A4: 24 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Negocjacje zasadnicze - Negocjacje zasadnicze polegają na odmowie dyskusji stanowisk czy pozycji negocjacyjnych, dopóki się nie przedyskutuje wspólnie zasad, na których ma się opierać porozumienie. Dopiero po ustaleniu... (0.3 stron A4)
- Czym są negocjacje - Jest to sekwencja wzajemnych posunięć, poprzez które strony dążą do osiągnięcia możliwie korzystnego rozwiązania częściowego konfliktu interesów.
W negocjacjach należy więc uwzględnić: obustronność korzyści (uzasadnionych), uczciwość,... (0.3 stron A4)
- Negocjacje - To sekwencja posunięć (ofert i ustępstw) dwu stron, dla osiągnięcia wspólnego stanowiska w sytuacji wyjściowych rozbieżności interesów. Jest wzajemnym przekonywaniem się dla modyfikacji ofert początkowych... (0.3 stron A4)
- Dyskonta cenowe - Główny cel jaki mają przed sobą dyskonta cenowe to zachęcenie pośredników handlowych (lub klientów) do zakupu i lojalności.
Dyskonta cenowe są skutecznym narzędziem marketingowym, które mają... (1 stron A4)
- Ujęcia negocjacji - Czym są negocjacje?
Negocjacje to dwustronna, sprawna wymiana informacji, mająca na celu osiągnięcie wzajemnie satysfakcjonującego porozumienia. Kluczowym aspektem negocjacji jest dążenie do zrównoważenia interesów stron, zgodnie... (1.7 stron A4)
|