Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
plan finansowy | decyzje konsumenta na rynku | wynagradzanie | atrybuty produktu | Customer Relationship Management | metody zarządzania | użyteczność | wnioskowanie statystyczne |

Japoński styl podejmowania decyzji

Opiera się na silnej orientacji na grupę, która polega na tym, że tożsamość jednostki w dużej mierze zatraca się w tożsamości grupy, - każdy pracuje nie tyle dla swoich bezpośrednich korzyści, ile dla dobra grupy dla której pracuje. Stosowanie tego stylu oznacza dochodzenie do podjęcia decyzji na zasadzie jednomyślności oraz drogą wzajemnych uzgodnień.

Prowadzi to do współodpowiedzialności uczestników za wdrożenie wspólnie wypracowanego rozwiązania.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Style kierowania - opracowanie
6 stron(-y)
Style kierowania
8 stron(-y)
Style kierowania i kierownicy
7 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Menedżer XXI wieku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
18 stron(-y)
Negocjacje zbiorowe - referat (⭐bibliografia)
22 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Japoński styl podejmowania decyzji

Japoński styl podejmowania decyzji
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 158 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii