Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
MIRR | metoda XYZ | budżet gminy | źródła finansowania przedsiębiorstwa | papiery wartościowe | prognozowanie | polityka cenowa | Assessment Center |

Obsługa klienta w logistyce

Obsługa klienta jest głównym pojęciem nowoczesnej logistyki. Wynika z samego celu i zasad zarządzania logistycznego, które najkrócej wyraża reguła 6R – właściwa ilość, właściwy stan, właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy koszt, właściwy klient.

Obsługa klienta to umiejętność lub zdolność do zaspokajania wymagań i oczekiwań klientów, głównie co do czasu i miejsca zamawianych dostaw, przy wykorzystaniu wszelkich dostępnych form aktywności logistycznej – transportu, magazynowania, zarządzania zapasami, informacją i opakowaniami.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Logistyczna obsługa klienta
17 stron(-y)
Podstawy logistyki
22 stron(-y)
Zarządzanie logistyką - wykłady
22 stron(-y)
Ściąga z logistyki
5 stron(-y)
Controlling logistyczny (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Proces dystrybucji
15 stron(-y)
Łańcuch dostaw oraz wartość dodana w logistyce
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Obsługa klienta w logistyce

Obsługa klienta w logistyce
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 147 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii