Wyszukiwarka serwisu

Wielowymiarowy model analizy portfelowej

Koncepcja modelu wielowymiarowego powstała na bazie wcześniejszych strategii konkurencyjnych definiowanych w sposób dwuwymiarowy. Konsekwencją tego, iż strategia firmy jest w rzeczywistości obiektem wielowymiarowym było poszukiwanie pełniejszego modelu, który dzięki większej ilości zmiennych lepiej spełni swoje zadanie.

Zalety wielowymiarowego modelu budowania i analizy strategii rynkowej przedsiębiorstwa:
- Pokonuje niedogodności poprzednich modeli,
- Bierze pod uwagę wszystkie najważniejsze elementy strategii jednocześnie oraz zależności pomiędzy analizowanymi wymiarami,
- Przy zastosowaniu odpowiedniego oprogramowania komputerowego stanowi doskonałe narzędzie pracy każdego menedżera zajmującego się zarządzaniem strategicznym.

Zobacz inne referaty, opracowania i wykłady na temat Wielowymiarowy model analizy portfelowej. Po pobraniu na dysk możesz je dowolnie edytować i drukować.

Ilość stron
- Analiza wskaźnikowa - wzory 1
- Wskaźniki płynnności i inne wskaźniki analizy finansowej 2
- Ocena kondycji finansowej firmy 21
- Przykładowy test z analizy ekonomicznej 6
- Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa 16
- Analiza strategiczna agencji reklamowej 38
- Analiza FMEA - praca 14

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Wielowymiarowy model analizy portfelowej



Definicja: Promocja produktu agrturystycznego
Ocena: 9.7/10
Liczba głosów: 121

Zaloguj się, aby zagłosować