Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
socjologia pracy | prace magisterskie z marketingu | równowaga konsumenta | finanse gminy | zadania z mikroekonomii | zachowania konsumenta | logistyka | marketing internetowy |

Analiza rynku (strona: 2)

Sukces w prowadzeniu wywiadów grupowych - Zapewnić mogą: - jasno zdefiniowany cel badania -...)
Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych - To: - badaniu poddane jest jednocześnie więcej niż jedna osoba -...)
Główne kategorie argumentów uzasadniających istotność badań jakościowych - Rozpoznawcze: - definiowanie problemów jest bardziej szczegółowe - sugerowanie hipotez, które...)
Pytania otwarte - Pytania otwarte są formą pytań, które nie wymagają jednoznacznej odpowiedzi tak lub nie, lecz pozwalają...)
Zasady budowy kwestionariusza - To: - pytania powinny dotyczyć faktów, które respondenci mogą sobie...)
Etapy budowy kwestionariusza - Etapy budowy kwestionariusza to zbiór działań, które należy przeprowadzić w celu stworzenia narzędzia badawczego, służącego...)
Badania ilościowe - Główne zalety: - możliwość zebrania dużej ilości informacji o indywidualnych...)
Typowa analiza rynku - Cel analizy rynku: rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju działalności gospodarczej, znajdującej się w polu zainteresowania...)
Elementy wzorcowej analizy rynku - To: - Wprowadzenie – temat analizy. - Tło...)
Nisza rynkowa - Jest to niezajęty przez konkurencję rynek lub jego fragment, który wykazuje znaczny ponad przeciętny wzrost...)
Bariery wejści do sektora - Istnieje sześć głównych źródeł barier wejścia: • ekonomia skali, ...)
Cykl życia produktu - To okres, w którym produkt pozostaje na rynku. Okres ten rozpoczyna się w momencie wprowadzenia...)
Analiza cenowej struktury rynku - Obejmuje: - ustalenie cen min. i max danego produktu; - ustalenie...)
Cenowa struktura rynku - Typowa cenowa struktura rynku składa się z 3 segmentów: 1)...)
Zakres analizy rynku - Zakres analizy: 1) jakościowej: - określenie rodzaju konsumentów oraz ich potrzeb,...)
Trzy poziomy analizy rynku - To: - na potrzeby centrum gospodarczego - w skali makroekonomicznej. Są to badania...)
Zasady analizy rynku - To: 1. Powszechność – udział wszystkich podmiotów rynkowych w tej...)
Badanie rynku - Badanie rynku to proces, który ma na celu zdobycie informacji na temat rynku, w celu...)

Strona 2 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii