Analiza rynku (strona: 2)
✅Sukces w prowadzeniu wywiadów grupowych - Zapewnić mogą: - jasno zdefiniowany cel badania -...)
✅Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych - To: - badaniu poddane jest jednocześnie więcej niż jedna osoba -...)
✅Główne kategorie argumentów uzasadniających istotność badań jakościowych - Rozpoznawcze: - definiowanie problemów jest bardziej szczegółowe - sugerowanie hipotez, które...)
✅Pytania otwarte - Pytania otwarte są formą pytań, które nie wymagają jednoznacznej odpowiedzi tak lub nie, lecz pozwalają...)
✅Zasady budowy kwestionariusza - To: - pytania powinny dotyczyć faktów, które respondenci mogą sobie...)
✅Etapy budowy kwestionariusza - Etapy budowy kwestionariusza to zbiór działań, które należy przeprowadzić w celu stworzenia narzędzia badawczego, służącego...)
✅Badania ilościowe - Główne zalety: - możliwość zebrania dużej ilości informacji o indywidualnych...)
✅Typowa analiza rynku - Cel analizy rynku: rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju działalności gospodarczej, znajdującej się w polu zainteresowania...)
✅Elementy wzorcowej analizy rynku - To: - Wprowadzenie – temat analizy. - Tło...)
✅Nisza rynkowa - Jest to niezajęty przez konkurencję rynek lub jego fragment, który wykazuje znaczny ponad przeciętny wzrost...)
✅Bariery wejści do sektora - Istnieje sześć głównych źródeł barier wejścia: • ekonomia skali, ...)
✅Cykl życia produktu - To okres, w którym produkt pozostaje na rynku. Okres ten rozpoczyna się w momencie wprowadzenia...)
✅Analiza cenowej struktury rynku - Obejmuje: - ustalenie cen min. i max danego produktu; - ustalenie...)
✅Cenowa struktura rynku - Typowa cenowa struktura rynku składa się z 3 segmentów: 1)...)
✅Zakres analizy rynku - Zakres analizy: 1) jakościowej: - określenie rodzaju konsumentów oraz ich potrzeb,...)
✅Trzy poziomy analizy rynku - To: - na potrzeby centrum gospodarczego - w skali makroekonomicznej. Są to badania...)
✅Zasady analizy rynku - To: 1. Powszechność – udział wszystkich podmiotów rynkowych w tej...)
✅Badanie rynku - Badanie rynku to proces, który ma na celu zdobycie informacji na temat rynku, w celu...)
Strona 2 z 2 <<< - 1 2 - >>> |