Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcje organizacji | metoda delficka | plan promocji | ERP | fuzje i przejęcia | cele zarządzania | hipoteza | dwuczynnikowa teoria motywacji |

Zasady budowy kwestionariusza

To:

- pytania powinny dotyczyć faktów, które respondenci mogą sobie przypomnieć
- pytania powinny być zrozumiałe, jasne dla każdego respondenta
- nie należy wymagać uogólnień w odpowiedzi na pytania
- należy unikać pytań naprowadzających respondenta na oczekiwane przez organizatora badań odpowiedzi
- należy unikać pytań kłopotliwych dla respondenta
- powinien dotyczyć faktów i opinii
- pytania powinny dotyczyć tylko jednej sprawy
- wszystkie pytania powinny być opatrzone w wariantowo różne odpowiedzi
- pytania powinny być podawane we właściwej kolejności z zasadą przechodzenia od pytań ogólnych do szczegółowych
- układ, prezentacja graficzna pytań powinny ułatwić odpowiedzi

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)
Analiza koniunktury i badanie rynku
10 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Ankieta
11 stron(-y)
Zagadnienia zarządzania strategicznego
14 stron(-y)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
16 stron(-y)
Metody badań w psychologii (⭐bibliografia)
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Zasady budowy kwestionariusza

Zasady budowy kwestionariusza
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 208 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii