Zasady budowy kwestionariusza
To:
- pytania powinny dotyczyć faktów, które respondenci mogą sobie przypomnieć
- pytania powinny być zrozumiałe, jasne dla każdego respondenta
- nie należy wymagać uogólnień w odpowiedzi na pytania
- należy unikać pytań naprowadzających respondenta na oczekiwane przez organizatora badań odpowiedzi
- należy unikać pytań kłopotliwych dla respondenta
- powinien dotyczyć faktów i opinii
- pytania powinny dotyczyć tylko jednej sprawy
- wszystkie pytania powinny być opatrzone w wariantowo różne odpowiedzi
- pytania powinny być podawane we właściwej kolejności z zasadą przechodzenia od pytań ogólnych do szczegółowych
- układ, prezentacja graficzna pytań powinny ułatwić odpowiedzi
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (16 stron A4)
3. (9 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (11 stron A4)
6. (8 stron A4)
7. (12 stron A4)
8. (13 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (7 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (1.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.2 stron)
7. (1.4 stron)
8. (0.5 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Zasady budowy kwestionariusza
Zasady budowy kwestionariusza
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 208 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|