Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prace magisterskie z analizy finansowej | analiza portfelowa | wykłady z finansów publicznych | analiza kosztów | szkolenia pracowników | metoda najmniejszych kwadratów | marka globalna | analiza makrootoczenia |

Marketing (strona: 27)

Marketing globalny - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i...)
Co to jest Double opt-in? - Podwójne zapytanie adresata o wyrażenie zgody na przesyłanie e-maili z treściami marketingowymi i reklamowymi oraz...)
Corporate identity - Corporate identity czyli tożsamość korporacyjna, odnosi się do sposobu, w jaki firma prezentuje się na...)
Zarządzanie marketingowe - Zarządzanie marketingowe jest procesem planowania i realizacji pomysłów, kształtowania cen, promocji, dystrybucji towarów, usług i...)
System informacji marketingowych - sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół osób, urządzeń i oraz procedur stworzony w celu zapewnienia uporządkowanego...)
Just in time JiT - Dosłownie oznacza to 'dokładnie na czas 'czyli taką organizację procesów wytwarzania, w czasie której już...)
Istota strategii marketingowej - Strategia marketingowa jest kompleksowym planem działania opracowanym przez firmę w celu osiągnięcia określonych celów marketingowych....)
Dystrybucja fizyczna - Dystrybucja fizyczna (ang. physical distribution) to proces zarządzania i koordynacji transportu, magazynowania i dostarczania towarów...)
Formuła (koncepcja) 7W działań logistycznych - Pewne rozszerzenie marketingowej koncepcji zaspokojenia potrzeb 4C (właściwy produkt, ilość, jakość, czas, miejsce, informacja, koszt...)
Dystrybucja - Jest to skoncentrowana na generowaniu zysku działalność, która obejmuje jednocześnie planowanie, realizację, a także kontrolę...)

Strona 27 z 27
<<<  -  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii