Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
model CAPM | majątek obrotowy | plan promocji | eurosystem logistyczny | marketing polityczny | rodzaje strategii | amortyzacja | macierz McKinseya |

Marketing (strona: 26)

Chłonność rynku - Chłonność rynku to ważne pojęcie w marketingu i badaniach rynkowych, które odnosi się do zdolności...)
Zasady analizy rynku - To: 1. Powszechność – udział wszystkich podmiotów rynkowych w tej...)
Rynek - To: 1. pojęcie historyczne – miejsce spotkań kupujących i sprzedających,...)
Projektowanie systemu wywiadu o konkurencji - Powinien składać się z czterech etapów: - stworzenie sytemu: określenie niezbędnych informacji o...)
Strategie dystrybucji - Dystrybucja to działalność obejmująca planowanie, realizację i kontrolę fizycznego przepływu materiałów i finalnych produktów z...)
Reklama - Polega na przekazaniu przez nadawcę (producent, agent handlowy, hurtownik) określonych informacji odbiorcy reklamy (konsument, producent)....)
Metody propagandowe - To m.in.: a) Dołączenie epitetów – wzbudzanie uczucia strachu, uprzedzenia lub nienawiści, które...)
Propaganda - To proces tworzenia opinii, postaw zachowań jakiejś części społeczeństwa, zgodnie z intencją ją uprawiającego. Można...)
Press releases - To krótkie materiały, których  celem jest rozpowszechnianie informacji w formie gotowej do publikacji. Informacje...)
Komunikacja niewerbalna - To: a) Gestykulacja – ruchy rąk, dłoni palców, nóg, głowy, stóp, korpusu ciała...)
Sprzedaż osobista - Sprzedaż osobistą (nazywaną też akwizycją) można określić jako bezpośredni kontakt przedstawiciela sprzedawcy z przedstawicielem nabywcy,...)
Publicity - definicja, cele, funkcje, wady i zalety - Publicity jest to uzyskanie rozgłosu, to forma promocji prowadzona poprzez emisje informacji przeznaczonych do rozpowszechnienia...)
Sponsoring - Najprostsza definicja sponsoringu może brzmieć następująco: sponsoringu to działania finansowe i gospodarcze firmy na rzecz...)
Public Relations - Liczba definicji odpowiada liczbie szkół i przyjmowanych przez nie koncepcji, organizacji zawodowych PR oraz podręczników...)
Sales promotion czyli promocja sprzedaży - Sales promotion (promocja sprzedaży) to strategia marketingowa, która ma na celu stymulowanie krótkoterminowej sprzedaży poprzez...)
Model AIDA - Sama nazwa modelu AIDA jest akronimem słów opisujących działanie reklamy. ...)
Model DAGMAR - Akronim DAGMAR oznacza: Determining Advertising Goals, Measuring Advertising Effectiveness (określenie celów reklamy, pomiar efektywności reklamy)....)
Promotion mix - Promotion Mix to termin stosowany w marketingu, który odnosi się do różnych sposobów promocji produktów...)
Badanie ankietowe - definicja i cechy badań marketingowych - Badania ankietowe to metoda zbierania danych, która polega na zadawaniu respondentom zestawu pytań lub sformułowanych...)
Klasyfikacja badań marketingowych 2 - ze względu na rodzaj poszukiwanych informacji Badania ilościowe służą do...)
Klasyfikacja badań marketingowych - ze względu na czas trwania badania Badania ciągłe są prowadzone...)
Marketing usług - Zakresem jego działań objęte są zarówno usługi konsumpcyjne (czyli usługi dla ludności), jak też usługi...)
Marketing dóbr konsumpcyjnych - Marketing dóbr konsumpcyjnych to dziedzina, która zajmuje się promocją i sprzedażą towarów, które są przeznaczone...)
Definicje marketingu - Oto kilka najpopularniejszych: Marketing to proces społeczny oraz zarządczy, w...)
Funkcje marketingu - • przygotowawcza - gromadzenie informacji rynkowej - badanie rynku ...)
Ogólne zasady marketingu - Z istoty marketingu wynikają określone zasady postępowania, które ukierunkowują działalność praktyczną w tej dziedzinie, nie...)
Marketing STP - To: 1. Segmentacja rynku (Segmenting) - podział rynku według określonego...)
Stany popytu - według modelu popytu Carla Kordiny - Stany popytu według modelu popytu Carla Kordiny: - Brak popytu...)
Merchandising - Jest to pochodzące z języka angielskiego (merchant - kupiec, merchandiser - towar) określenie zespołu działań...)
Merchandising sprzedaży - Jest to zintegrowany system działań przedsiębiorstw handlowych w zakresie planowania i kształtowania usługi handlowej pod...)

Strona 26 z 27
<<<  -  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii