Marketing (strona: 21)
✅Elementy marketingu-mix - To: Produkt – to suma, zbiór korzyści, użyteczności i przyjemności,...)
✅Istota marketingu mix - Twórcą pojęcia marketing mix jest Neil H. Borden – profesor Uniwersytetu Harvarda,...)
✅Orientacja marketingowa - Jest to orientacja nowoczesna, orientacja zewnętrzna i dynamiczna, inaczej prorynkowa lub prokonsumencka. ...)
✅Orientacja sprzedażowa - Jest to orientacja występująca w okresie przejściowym, czyli orientacja przejściowa. istnieje zazwyczaj w okresie transformacji...)
✅Orientacja produkcyjna - Jest to orientacja przestarzała, wewnętrzna, gdzie główną troską firm jest sam proces produkcji. Przedsiębiorstwa koncentrują...)
✅Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To: - marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów...)
✅Czynniki determinujące rozwój marketingu - To: - Rozwój marketingu jest kształtowany przez wiele czynników, a...)
✅Znaczenia marketingu w skali mikroekonomiczej - Marketing w skali mikro, stosowany w sposób metodyczny i profesjonalny przynosi wiele korzyści dla przedsiębiorstwa...)
✅Funkcje marketingu dla klientów - To: 1. Działania marketingowe są na ogół korzystne dla szerokich...)
✅Popyt efektywny - Jest to ta część potrzeb człowieka, która może być zaspokojona dzięki realnej sile nabywczej ludności....)
✅Potrzeby człowieka - Potrzeby są definiowane jako stan psychiczny człowieka odczuwany jako brak czegoś, jako niedogodność, jako dyskomfort...)
✅Pojęcie marketingu - Marketing to sposób nowoczesnego, dynamicznego, prorynkowego, otwartego myślenia prokonsumenckiego, myślenia o potrzebach zmieniającego się rynku,...)
✅Istota marketingu - Marketing jest zjawiskiem społeczno-ekonomicznym. Zjawiskiem złożonym i wielowymiarowym. Marketing, jako dyscyplina naukowa i jako dziedzina...)
✅Mechanizmy powstawania potrzeb aktywowanych przez reklamę - To: 1) Mechanizm autonomizacji-działanie, które zaspakaja potrzebę, staje się w...)
✅Oddziaływanie komunikatu reklamowego a DIPADA - Oddziaływanie komunikatu reklamowego wiąże się z realizacją podstawowych faz. Jest to tzw. model DIPADA czyli:...)
✅Koncepcja 4C w marketingu - Patrz na biznes z perspektywy klienta - Tradycyjny model marketingowy 4P czyli Produkt, Cena, Promocja i Dystrybucja od dawna stanowił podstawę strategii...)
✅Różnice między planowaniem strategicznym a operacyjnym - Wyróżniamy np.: 1. Zakres działań: działania długo i krótko okresowe...)
✅Koncepcje 4P 4C 7P - Podstawowe koncepcje: 4P (marketing MIX): - Produkt, ...)
✅Zarządzanie marketingiem - Sposób zarządzania oparty na ogólnej filozofii marketingu jako działalności zmierzającej do osiągnięcia własnych celów przez...)
✅Czym jest produkt - Produkt jako element marketingu jest agregatem pewnych właściwości. Podstawowym elementem tych właściwości są funkcje podstawowe...)
✅Preferencje klientów - Stopień użyteczności przypisywany przez konsumentów różnym poziomom atrybutów produktu. ...)
✅Obsługa klienta - To zintegrowane zarządzanie działaniami logistycznymi w celu osiągnięcia niezbędnego poziomu zadowolenia klienta przy możliwie najniższych...)
✅Wartość dodana - Jest w określonym stopniu rezultatem tworzenia świadczeń w logistycznym łańcuchu i systemie transformacji wartości. ...)
✅System zarządzania - jest to kreowanie koncepcji działań rynkowych. Wyrazem tej koncepcji jest strategia oraz zabezpieczenie wielu różnych...)
✅Istota marketingowowej strategii - Istota marketingu sprowadza się do: a) podporządkowania wszystkich działań w...)
✅Segmentacja rynku - to podział rynku wg określonego kryterium na jednorodne grupy konsumentów (segmenty rynku), które wyznaczają...)
✅Koncepcja marketingowa - Opiera się na założeniu, że klucz do osiągnięcia celów organizacji leży w określeniu potrzeb i...)
✅Kanał dystrybucji - co to jest i jaki jest podział kanałów dystrybucji - Kanał dystrybucji to łańcuch połączeń, ogniw zwanych pośrednikami współdziałających w przemieszczaniu produktu z miejsca ich...)
✅Jakość towaru - Czym jest jakość towaru? Zacznijmy od początku czyli od podstawowych definicji. ...)
✅Jakość i jej definicje - Jakość to suma cech wytworu, działań do niego prowadzących, funkcji czy rozwiązań organizacyjnych. ...)
Strona 21 z 27 <<< - 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 - >>> |