Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcje pieniądza | analiza wskaźnikowa bilansu | operacje bankowe | fazy cyklu koniunkturalnego | zysk brutto | etyka | psychologia osobowości | Narodowe Fundusze Inwestycyjne |

Funkcje marketingu dla klientów

To:

1. Działania marketingowe są na ogół korzystne dla szerokich rzesz konsumentów.
2. Marketing przewyższa się do wzbogacenia oferty rynkowej, a więc asortymentu towarów na rynku.
3. Marketing przyczynia się do lepszego niż dotychczas zaspokojenia  potrzeb i preferencji nabywców.
4. Marketing przyczynia się do doskonalenia produktów z punktu widzenia potrzeb społeczeństwa i do podnoszenia jakości oferowanych produktów.
5. Marketing przyczynia się do zaspokajania tych potrzeb klientów, które dotychczas nie były zaspokojone lub były źle zaspokojone ze względu na brak określonych towarów i usług lub też limitowanie określonych dóbr lub usług.
6. Marketing przyczynia się do zaspokojenia potrzeb, upodobań preferencji i namiętności klientów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Ściąga z logistyki
5 stron(-y)
Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Funkcje zarządzania marketingowego (0.3 stron)
2. Funkcje marketingu (0.6 stron)
3. Funkcje gospodarki magazynowej (0.3 stron)
4. Funkcje kontroli marketingowej (0.8 stron)
5. Usługi brokerskie (0.2 stron)
6. Podstawowe funkcje produktu (0.8 stron)
7. Czym jest produkt (0.3 stron)
8. Proces zarządzania marketingowego - wg Mefferta (0.7 stron)
9. Planowanie w marketingu (0.7 stron)
10. Benchmarking funkcjonalny (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje marketingu dla klientów

Funkcje marketingu dla klientów
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 154 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii