Funkcje marketingu dla klientów
To:
1. Działania marketingowe są na ogół korzystne dla szerokich rzesz konsumentów.
2. Marketing przewyższa się do wzbogacenia oferty rynkowej, a więc asortymentu towarów na rynku.
3. Marketing przyczynia się do lepszego niż dotychczas zaspokojenia potrzeb i preferencji nabywców.
4. Marketing przyczynia się do doskonalenia produktów z punktu widzenia potrzeb społeczeństwa i do podnoszenia jakości oferowanych produktów.
5. Marketing przyczynia się do zaspokajania tych potrzeb klientów, które dotychczas nie były zaspokojone lub były źle zaspokojone ze względu na brak określonych towarów i usług lub też limitowanie określonych dóbr lub usług.
6. Marketing przyczynia się do zaspokojenia potrzeb, upodobań preferencji i namiętności klientów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (5 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (11 stron A4)
5. (15 stron A4)
6. (19 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (82 stron A4)
9. (2 stron A4)
10. (16 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.6 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.8 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.8 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.7 stron)
9. (0.7 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje marketingu dla klientów
Funkcje marketingu dla klientów
Ocena: 10 / 10 Liczba głosów: 154 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|