Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
czynniki wpływające na kurs walutowy | merkantylizm | przykładowy biznes plan | transformacja gospodarcza w Polsce | proces dystrybucji | analiza finansowa | rentowność sprzedaży | przykładowe biznes plany |

Orientacja marketingowa

Jest to orientacja nowoczesna, orientacja zewnętrzna i dynamiczna, inaczej prorynkowa lub prokonsumencka.

Głównym punktem wyjścia w tej orientacji, główną troską dyrekcji i załogi przedsiębiorstwa które przyjęło orientację marketingową jest klient, jego potrzeby, upodobania i preferencje. Przedsiębiorstwa, które przyjęły orientację marketingową, na ogół nie mają problemów z regularnością przychodów pochodzących ze sprzedaży dóbr i usług. Nie mają problemów z cash-flow i rozwijają się umacniając swoją pozycję rynkową.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej
17 stron(-y)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (⭐bibliografia)
37 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Orientacja marketingowa

Orientacja marketingowa
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 226 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii