Pojęcie marketingu
Marketing to sposób nowoczesnego, dynamicznego, prorynkowego, otwartego myślenia prokonsumenckiego, myślenia o potrzebach zmieniającego się rynku, a nie o własnej wygodzie o własnej rutynie i własnych przyzwyczajeniach.
Marketing, to umiejętność prezentowania siebie oraz promowania swojej osobowości, swojej wiedzy, swoich kwalifikacji w otoczeniu marketingowym (w środowisku towarzyskim, w środowisku pracy). Tak więc marketing to także umiejętność sprzedawania siebie.
Marketing, to systematyczne i skoordynowane działania firm, przedsiębiorstw, z innymi przedsięwzięciami ekonomicznymi w firmie. ma to na celu doskonalenie produktów z punktu widzenia rzeczywistych oczekiwań klientów – nabywców.
Marketing to polityka optymalnego i elastycznego dostosowywania się firm do zmieniających się wymogów rynku, oraz polityka aktywnego i elastycznego oddziaływania na rynek, na nabywców, dla osiągnięcia celów przedsiębiorstwa.
Marketing to również działania przedsiębiorstw, które ukierunkowują przepływ produktów ze sfery wytwórczości pierwotnej (od producentów) do sfery finalnej konsumpcji lub finalnego zużycia.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (11 stron A4)
2. (6 stron A4)
3. (24 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (12 stron A4)
7. (90 stron A4)
8. (11 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (6 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.5 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Pojęcie marketingu
Pojęcie marketingu
Ocena: 9.8 / 10 Liczba głosów: 156 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|