Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
geografia gospodarcza | corporate identity | strategia sprzedaży | efektywna obsługa konsumenta | psychologia | funkcje marketingu | DCF | list zastawny |

Pojęcie marketingu

Marketing to sposób nowoczesnego, dynamicznego, prorynkowego, otwartego myślenia prokonsumenckiego, myślenia o potrzebach zmieniającego się rynku, a nie o własnej wygodzie o własnej rutynie i własnych przyzwyczajeniach.

Marketing, to umiejętność prezentowania siebie oraz promowania swojej osobowości, swojej wiedzy, swoich kwalifikacji w otoczeniu marketingowym (w środowisku towarzyskim, w środowisku pracy). Tak więc marketing to także umiejętność sprzedawania siebie.

Marketing, to systematyczne i skoordynowane działania firm, przedsiębiorstw, z innymi przedsięwzięciami ekonomicznymi w firmie. ma to na celu doskonalenie produktów z punktu widzenia rzeczywistych oczekiwań klientów – nabywców.

Marketing to polityka optymalnego i elastycznego dostosowywania się firm do zmieniających się wymogów rynku, oraz polityka aktywnego i elastycznego oddziaływania na rynek, na nabywców, dla osiągnięcia celów przedsiębiorstwa.

Marketing to również działania przedsiębiorstw, które ukierunkowują przepływ produktów ze sfery wytwórczości pierwotnej (od producentów) do sfery finalnej konsumpcji lub finalnego zużycia.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Marketing w handlu i usługach (0.3 stron)
2. Proces zarządzania marketingowego (0.3 stron)
3. Pojęcie misji firmy (0.3 stron)
4. Ewolucja koncepcji marketingu (0.3 stron)
5. Zasady Scheliego (0.4 stron)
6. Efektywność (0.3 stron)
7. Dystrybucja w marketingu (0.2 stron)
8. Rodzaje pozycjonowania w marketingu (0.3 stron)
9. Idealna koncepcja marketingu mix (0.4 stron)
10. Efektywność ekonomiczna (0.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Pojęcie marketingu

Pojęcie marketingu
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 136 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii