Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
podstawy ekonometrii | struktura organizacyjna | analiza progu rentowności | koszty produkcji | strategie marketingowe | podstawy statystykia | cenowa elastyczność podaży | analiza finansowa |

Pojęcie marketingu

Marketing to sposób nowoczesnego, dynamicznego, prorynkowego, otwartego myślenia prokonsumenckiego, myślenia o potrzebach zmieniającego się rynku, a nie o własnej wygodzie o własnej rutynie i własnych przyzwyczajeniach.

Marketing, to umiejętność prezentowania siebie oraz promowania swojej osobowości, swojej wiedzy, swoich kwalifikacji w otoczeniu marketingowym (w środowisku towarzyskim, w środowisku pracy). Tak więc marketing to także umiejętność sprzedawania siebie.

Marketing, to systematyczne i skoordynowane działania firm, przedsiębiorstw, z innymi przedsięwzięciami ekonomicznymi w firmie. ma to na celu doskonalenie produktów z punktu widzenia rzeczywistych oczekiwań klientów – nabywców.

Marketing to polityka optymalnego i elastycznego dostosowywania się firm do zmieniających się wymogów rynku, oraz polityka aktywnego i elastycznego oddziaływania na rynek, na nabywców, dla osiągnięcia celów przedsiębiorstwa.

Marketing to również działania przedsiębiorstw, które ukierunkowują przepływ produktów ze sfery wytwórczości pierwotnej (od producentów) do sfery finalnej konsumpcji lub finalnego zużycia.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Podstawy marketingu - wykłady
22 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Czym jest marketing? ( bibliografia)
15 stron(-y)
Marketing globalny - referat ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta ( bibliografia przypisy)
6 stron(-y)
Rola marketingu w przedsiębiorstwie - referat ( bibliografia przypisy)
24 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Pojęcie marketingu

Pojęcie marketingu
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 156 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii