Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kryzys gospodarczy | kontrola ryzyka | dystrybucji | wynik finansowy | hipoteza | non profit | teoria X | wpływ reklamy |

Dystrybucja w marketingu

Dystrybucja jest jednym z instrumentów marketing-mix.

Poprzez dystrybucję w marketingu rozumie się działania zmierzające do zaoferowania produktu (dobra fizycznego czy usługi) w pożądany przez producenta / dystrybutora sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. Odpowiednia dystrybucja nie tylko trafia do właściwego klienta docelowego ale i może generować wartość dodaną produktu.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.
Zobacz: Test egzaminacyjny z marketingu - dystrybucja i sprzedaż (Strony A4: 3)
Zobacz: Marketing mix - praca zaliczeniowa (Strony A4: 20) 📚 📝
Zobacz: Analiza elementów marketingu mix przedsiębiorstwa Sokółka (Strony A4: 39)
Zobacz: Dystrybucja na przykładzie PKN Orlen S.A. - praca licencjacka (Strony A4: 48) 📚 📝
Zobacz: Marketing mix - prezentacja (Strony A4: 58)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Test egzaminacyjny z marketingu - dystrybucja i sprzedaż
3 stron(-y)
Marketing mix - praca zaliczeniowa ( bibliografia przypisy)
20 stron(-y)
Analiza elementów marketingu mix przedsiębiorstwa Sokółka
39 stron(-y)
Dystrybucja na przykładzie PKN Orlen S.A. - praca licencjacka ( bibliografia przypisy)
48 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu ( bibliografia przypisy)
10 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Koncepcje 4P 4C 7P (0.4 stron)
2. Planowanie w marketingu (0.7 stron)
3. Systemy dystrybucji (0.2 stron)
4. Instrumenty marketingowe (0.2 stron)
5. Działania marketingowe (0.3 stron)
6. Dystrybucja jako element marketingu mix (0.9 stron)
7. Marketing w handlu i usługach (1.4 stron)
8. Insrumenty dystrybucji (0.3 stron)
9. Rodzaje dystrybucji (1 stron)
10. Dystrybucja ekskluzywna (0.8 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Dystrybucja w marketingu

Dystrybucja w marketingu
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 171 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025