| Strona główna | Prace wykłady i ściągi | Opracowania na CD | Wymiana - kody | Pomoc | Regulamin | Linki | Kontakt |




4200 opracowań - kliknij tutaj i pobierz na dysk

Pomoce dla studentów:

Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Możemy Ci w czymś pomóc?
Szukasz konkretnego tematu? Napisz do nas. Znadziemy opracowania dla Ciebie.

Dołącz do grupy czytelników biuletynu serwisu ABC Ekonomii, aby otrzymywać informacje o nowościach, nowych pracach, bonusach... więcej>>


Poradnik Jak krok po kroku napisać pracę magisterską




Ściąga z podstaw marketingu


Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny, systemowy, strategiczny, czynnościowo-instrumentalny, segmentacyjny, organizacyjny, strukturalny, społeczny), konflikty, fazy rozwojowe marketingu wg. H. Mefferta, proces zarządzania marketingowego, obszary i program badań marketingowych, podział badań wg charakteru gromadzonych informacji, badania eksplanacyjne i eksploracyjne, system informacji marketingowej (SIM), struktura celów (wg Steinera i Bednara), planowanie strategiczne w koncepcji portfolio)wzrostu/udziału w rynku), popyt negatywny, utajony, nieregularny, optymalny, nadmierny (niezaspokojony), szkodliwy, brak popytu i jego obniżanie, strategie marketingowe, integracja planowania marketingowego w planowaniu przedsiębiorstwem, podstawowe cechy strategii, strategie wg Ansoffa, strategia penetracji rynku, rozwoju produktów, dywersyfikacji, rozwoju rynku, strategie wg Kotlera i Portera, strategia lidera rynkowego, rzucania wyzwania, naśladownictwa, nisz rynkowych, przywództwa w zakresie kosztów, zróżnicowania, koncentracji, wyprzedzania (wg Gilbertha), pola rynkowego wg Beckera, stymulacji rynku, parcelacji rynku, obszaru rynkowego, podstawowe determinanty zarządzania marketingowego (4I - informacje, innowacje, internacjonalizacja procesów rynkowych oraz zintegrowane systemy marketingowe), misja przedsiębiorstwa, konkretyzacja celów (Steiner), identyfikacja oraz ocena możliwości i zagrożeń działania (Mccarthy), analiza portfolio (portfelowa), macierz wzrostu/udziału w rynku BCG (gwiazdy, znaki zapytania, psy, dojne krowy), zarządzanie marketingowe, badania rynku, dystrybucja, formuła 4C, handel, jakość towaru, dystrybucja, kanały dystrybucji, koszty logistyki, logistyka a marketing, segmentacja rynku, synergiczny efekt kosztów, wartość dla klienta, wartość dodana, zaopatrzenie, zarządzanie logistyczne, zarządzanie łańcuchem dostaw, całkowite koszty logistyczne, just in time (jit), Kaizen, Kanban, koncepcja lean management, logistyka mix, podstawowe zasady nowoczesnej koncepcji logistycznej, marketing-mix, 4P, 4C, 7P, system informacji marketingowej, analiza potencjału, strategiczne jednostki biznesu. (7 stron po 4 kolumny)

Pliki podobne tematycznie: # # # #





Aby pobierać pliki wpisz kod:
Podaj swój adres e-mail:

Opracowania napisane są w programie Word. Po pobraniu na dysk można je odczytać, zmieniać i drukować.





Plik pt. Ściąga z podstaw marketingu należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing.
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.


Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat
Plan promocji wody mineralnej - projekt
Polityka asortymentowa
Proces dystrybucji
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji


Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Podstawy marketingu
Ściąga z logistyki
Ściąga z marketingu
Ściąga z marketingu 2
Test z marketingu


© ABC Ekonomii - ABC Ekonomii | mapa serwisu | słownik | tematy | tematyczne | Nasze serwisy: Biznes plan